خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان:

کار جهادی بسیجیان شورای اسلامی محله سرداران شهید سمنان در کشور کم نظیر است

جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان با بیان اینکه کار جهادی بسیجیان شورای اسلامی محله سرداران شهید سمنان در کشور کم نظیر است، گفت: طرح شورای محله محور در سراسر استان اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۲۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، سرهنگ منصور شوقانی جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان در دیدار و سرکشی از شورای اسلامی محله سرداران شهید سمنان ضمن عرض خدا قوت به بسیجیان جهادگر شورای اسلامی محله گفت: از سال۹۳ طرح اجرای شورای محله محور در سپاه ناحیه سمنان  طرح ریزی شد و بلافاصله مقدمات کار برای اجرا و عملیاتی سازی آن فراهم شد.

وی افزود: از اوایل سال۹۵به صورت رسمی این شورا به نام شورای اسلامی محله سرداران شهید در منطقه ابوذر و حافظ سمنان با هدف کاهش مشکلات و رفع دغدغه های مردم آغاز به کار کرد.
جانشین سپاه استان سمنان اذعان داشت: از ابتدای طرح چند مرحله را پیش بینی کرده بودیم که شناسایی مردم محل و آسیب های اجتماعی و فرهنگی- تبلیغ و همچنین بستر سازی و همگام سازی دستگاه های اجرایی از جمله مهمترین مراحل برای سامان گرفتن کارهای این شورا بود و هم اکنون مفتخریم که این شورا در شهر سمنان کاملا شناخته شده است و بسیاری از مشکلات مردم محل را با همکاری دستگاه های اجرایی شهر نظیر شهرداری و فرمانداری توانسته ایم حل و فصل کرده ایم.
شوقانی در ادامه به خدمات ویژه این شورا اشاره کرد و گفت: اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی و حمایت از کارگاه های کوچک و مشاغل خانگی ویژه بانوان،شناسایی معتادان و معرفی آنها به کمپ های ترک اعتیاد و بکار گیری آنها پس از پاکی در کارگاه تولیدی پاکان و طرح های مختلف عمرانی و شهرسازی در محله سرداران شهید از نمونه های بارز فعالیت جهادی دوستان شورای اسلامی محله است.

وی گفت : مایه افتخار و مباهات است که بگوییم از دیگر استان های کشور هم اکنون به دنبال این هستند که از شورای اسلامی محله سرداران شهید سمنان دیدن کنند و پس از آن در شهر و دیار خود این طرح را اجرایی کنند.

جانشین سپاه استان سمنان تصریح کرد: این طرح در کشور کم نظیر است و باید با همت و قوت بیشتری ادامه کار دهد و به دنبال اجرا کردن این طرح در دیگر نقاط و محلات سمنان و استان نیز باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها