مسئول حوزه بسیج دانش آموزی خواهران ناحیه بروجرد :
مسئول حوزه بسیج دانش آموزی خواهران ناحیه بروجرد گفت : بسیجی در راه خدا شجاعانه از همه چیز خود می گذرد وزهد ،قناعت و سادگی در همه زندگی او مشهود است وتواضع ،صمیمیت ،شجاعت ودلاوری از دیگر ویژگیهای بسیجیان می باشد.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۳۱
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
فاطمه سید امجد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لرستان با اشاره به نزدیک شدن به 13 آبان اظهار داشت : از ویژگیهای بسیجیان می توان به ایمان ،اخلاص ، پیوند وبیعت با ولایت فقیه عدالت خواهی وظلم ستیزی شهادت طلبی عاشقانه وایثار گری کریمانه اشاره نمود.


وی افزود: بسیجی در راه خدا شجاعانه از همه چیز خود می گذرد وزهد ،قناعت و سادگی در همه زندگی او مشهود است وتواضع ،صمیمیت ،شجاعت ودلاوری از دیگر ویژگیهای بسیجیان می باشد.


مسئول حوزه بسیج دانش آموزی خواهران ناحیه بروجرد عنوان کرد:سازمان بسیج دانش آموزی به عنوان گسترده ترین وفراگیرترین تشکیلات دانش آموزی بر اساس رسالت خویش در راه تداوم انقلاب اسلامی ودستاوردهای این انقلاب در زمینه های مختلف علمی، تربیتی ،اجتماعی ومقابله با تهاجم فرهنگی را همواره سر لوحه فعالیتهای خود قرار داده است .
 

سید امجد گفت: امروزه با هجمه های سنگین دشمن علیه افکار نوجوانان وجوانان جمهور اسلامی ایران دررابطه با تهاجم فرهنگی ، بحمد الله مردم ایران اسلامی هوشیارانه با کمک ازرهنمودهای مقام معظم رهبری مد ظله العالی وبه کمک معلمین دلسوز وآگاه به مسائل روز در مدارس توانسته اند با عزمی راسخ از آزمونهای سخت زمانه سربلند بیرون آیند.وبا سلاح ایمان وتقوی نشان دادند که می شود از گردنه های سخت عبور نمود.
 

مسئول حوزه بسیج دانش آموزی خواهران بروجرد گفت : کلیه دانش آموزان خواهر وبرادر در مقطع چهارم ابتدایی تا پایان متوسطه دوره دوم می توانند در بسیج دا نش آموزی ثبت نام نمایند که با توجه به مقاطع تحصیلی دانش آموزان برنامه های مختلف تربیتی اخلاقی علمی فرهنگی برای آنها در نظر گرفته شده است و حضور پر رنگ دانش اموزان در این برنامه ها باعث کاستن آسیبهای اجتماعی آنها می گردد .


وی خاطر نشان کرد :ازجمله اهداف تشکیل بسیج دانش آموزی این است که تلاش نماییم که از بین دانش آموزان افرادی انقلابی پرهیزگار شجاع سلحشور همانندشهید حسین فهمیده درجامعه تربیت شود که افرادی مفید وتاثیر گذاربرای آینده انقلاب اسلامی باشند.

انتهای خبر/ز
ارسال نظرات