خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در راهپیمایی 13 آبان چهره واقعی نظام اسلامی را در مبارزه با آمریکا به نمایش خواهیم گذاشت و لازم است با تبیین و تشریح نسبت به کارکردهای استکبار گرایانه آمریکا برای سطوح مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان و مردم تبیین درستی از وقایع تاریخی داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۳۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان برگزار شد، اظهار کرد: 13 آبان نماد ضد استکباری و ضد استعماری انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: 13 آبان محصول فرهنگ اسلام ناب و محصول نگاه جهادی و انقلابی امام راحل و مقام معظم رهبری است که بروز و ظهور این نماد در ۱۳ آبان، یادآور سه اتفاق مهم و تاریخ‎ساز در انقلاب اسلامی است که نباید هیچ‎گاه فراموش شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: 13 آبان از یک سو نماد زیاده‌خواهی، تجاوز و جنایت‌پیشگی استکبار و در راس آن آمریکای شیطان بزرگ و از سوی دیگر نماد ایستادگی و حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی حسینیان و غلبه بر توطئه‌های استکبار با اتکا به قدرت الهی و اعتماد به وعده‌های الهی است.

سردار صادقی بیان داشت: در 13 آبان 1343 امام خمینی به دست رژیم دژخیم پهلوی به ترکیه تبعید شد و در 13 آبان 57 پاک‌ترین خون‌ها از رگ‌های دانش‌آموزان شهید با دستور آمریکا و به دست جانیان عمله استکبار سنگ‌فرش مقابل دانشگاه تهران را سفید کرد.

وی افزود: در 13 آبان 58 در سالگرد شهدای دانش‌آموز حماسه به گونه دیگر شکل گرفت و دانشجویان غیور پیرو خط امام پرچم عزت و افتخار حسینی را برافراشتند و با زدن سیلی به آمریکای مستکبر 13 آبان را به عنوان یک روز بزرگ و الهام‌بخش و حامل یکی از مهم‌ترین پیام‌های انقلاب یعنی ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی ثبت کردند لذا 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا آنقدر برای امام راحل ارزشمند بود که آن را انقلاب دوم نامید.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه عامل اصلی به وجود آورنده این حرکت تاریخی آمریکاست، گفت: آمریکا ریشه در ظلم، استکبار و نظام استکباری دارد، انقلاب اسلامی یاد گرفته که چگونه تهدیدها را تبدیل به فرصت کند، در واقع انقلاب اسلامی یک نظام ضد استکباری و ضد آمریکایی است.

سردار صادقی اذعان کرد: اکنون که 39 سال از تسخیر لانه جاسوسی می‌گذرد به تعبیر امام با انقلاب دوم، نه تنها طبل رسوایی آمریکایی متظاهر با انتشار اسناد لانه جاسوسی به صدا درآمد بلکه هیمنه پوشالی آمریکا نیز فرو ریخت و با استمرار این دو روند طی 39 سال گذشته رسوایی‌های پیاپی در نادیده گرفتن حقوق ملت‌ها و شرکت‌های متعدد آمریکا در نقشه‌های استکباری افول آمریکا را نشان داده و جنایات و توطئه‌های دولتمردان و سیاست‌مداران این کشور و حمایت آنها از جنایتکاران کودک‌کش و تقویت گروه‌های تروریستی تنفر مردم جهان را از آمریکا و سیاست‌های استکباری‌اش روزافزون ساخته است.

وی خطاب به مسئولان توصیه و تاکید کرد پا به پای مردم در راهپیمایی استکبارستیز یوم‎الله 13 آبان شرکت کنند و ابراز کرد: مسئولان استانی در هر رده و جایگاهی که هستند با حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان که نماد مبارزه با نظام سلطه است حضور به هم رسانند و در این راهپیمایی چهره واقعی نظام اسلامی را در مبارزه با آمریکا به نمایش بگذارند و لازم است با تبیین و تشریح نسبت به کارکردهای استکبار گرایانه آمریکا برای سطوح مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان و مردم تبیین درستی از وقایع تاریخی داشته باشند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه ما در سطح شهرستان‌ها ستادی به همین منظور تشکیل دادیم، ابراز کرد: در این راستا از ظرفیت بسیج دانش‎آموزی، بسیج دانشجویی، بسیج کارکنان و بسیج کارمندان استفاده و تعامل با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان داشتیم در مرکز استان نیز سخنران مراسم یوم‎الله ۱۳ آبان حجت‎الاسلام شیرازی مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه قدس است.

سردار صادقی با بیان اینکه روز ملی مبارزه با نظام سلطه با قوت و قدرت بیشتر باید به منصه ظهور و بروز برسد، گفت: جوانان و نوجوانان در تاریخ آمریکا را می‎شناسند و اکنون نیز بدعهدی آمریکا را در عرصه‎های بین‎المللی می‎بینند.

وی بیان کرد: آمریکا با سلطه‎گری ظالمانه می‌خواهد بر مناطق مختلف جهان حکومت داشته باشد، نسل جوان جامعه این مسائل را در جغرافیای طبیعی می‎بیند لذا باید چهره واقعی بدون نقاب آمریکا را بشناسند و به آن معرفت پیدا کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: جسارتی که ترامپ رئیس‎جمهور آمریکا به ملت ایران کرده و خلیج همیشه فارس جمهوری اسلامی را به تعبیر دیگری معرفی کرد، انزجار ملت انقلابی ایران را به آمریکا افزایش داد، کامنت‎هایی که در توییتر آمریکا گذاشته شد نشان از غیرت دینی و ملی جوانان ایران است که درس عبرت خوبی برای همه نظام سلطه و رئیس جمهور آن کشور است.

سردار صادقی تاکید کرد: جوانان غیور ایران اسلامی حتی در اصطلاحات محاوره‎ای نیز بی‎ادبی سران آمریکا را بر نمی‌تابند، ملت ایران پاسخ تهدیدات و یاوه‎‎گویی‎های نظام سلطه را در روز ۱۳ آبان خواهند داد.

 وی گفت: انقلاب اسلامی استراتژی‎ها و راهبردهای نظام سلطه را در منطقه به خصوص در غرب آسیا با شکست مواجه کرده است که این مسئله برای آمریکا بسیار شکننده بوده، آمریکا نیز نتیجه این شکست‎های استراتژیک و راهبردی را محصول انقلاب اسلامی، مردم انقلابی و اقدامات جهادی رزمندگان جبهه مقاومت می‌داند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: این نکته مهمی است که فرصت ۱۳ آبان را برای تبیین هر چه بیشتر و شناخت شخصیت ظالمانه نظام استکباری قرار دهیم.

سرار صادقی گفت: یکی از اقدامات نرمی که نظام سلطه انجام می‌دهد این است که به نحوی عمل شود که خوی استکباری نظام سلطه برای نسل‌های بعدی انقلاب اسلامی تشریح و تبیین نشود و یک چهره بزک کرده و غیر واقعی از آمریکا در جامعه ظهور پیدا کند لذا در پی این اقدام حوزه نفوذ را نظام سلطه انجام خواهد داد.

وی گفت: نسل جوان به خوی استکباری و خوی ظالمانه آمریکا پی برده است و ریشه همه ظلم‎ها در جهان را در آمریکا می‌دانند این روحیه باید تقویت شود، شیطان بزرگ همه ابزارها را برای شکست نظام اسلامی امتحان کرده و به نتیجه نرسیده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه ظرفیت رسانه‌ها در تولیدات فرهنگ ضد آمریکایی و ضد استکباری باید تقویت شود، افزود: استکبارستیزی نماد جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها