خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا:

نظام سیاسی اسلامی با نظام سیاسی کشورهای بیگانه مخالف است/ مقبولیت و محبوبیت سپاه مردمی بودن آن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گفت: ظام سیاسی اسلامی با نظام سیاسی کشورهای بیگانه مخالف است، نظام سیاسی ما و دکترین سیاسی ما مبتی بر استکبار ستیزی است، تهدید و تحریم بهانه است، آنها با نظام سیاسی ما مشکل دارند.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۴۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام جعفر رعایتی صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه رضویه گرگان با توجه به فرا رسیدن 13 آبان اظهار کرد: راه انبیاء و راه پیغمبران امروز دست شما علماء است، هر جایی که علمای ما در خط مقدم بودند کشور موفق شده و در مقابل بد ترین دشمنان ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان ما وقتی خواستند افکار مردم را در دست بگیرند علماء را از بین بردند خاطر نشان کرد: علمایی که همیشه دوبال بصیرت دینی و بصیرت علمی را داشته اند توانستند مقامشان را بسیار بالا برده و موفق هم شده اند و در مقابل بدترین تهاجمات مانند صدی محکم بایستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا با اشاره به کاپیتولاسیون تصریح کرد: قانون کاپیتولاسیون این است که اگر یک امریکایی یک شهروند ایرانی را از بین برد مشکلی ندارد ولی اگر یک ایرانی در هر جای جهان گربه امریکایی را از بین ببرد باید در دادگاه امریکا محاکمه شود، این قانون کاپیتولاسیون بوده است.

حجت الاسلام رعایتی تاکید کرد: برخی ها ابتدا فکر می کردند وقتی امریکایی ها در کشوری ورود پیدا کنند نشانه عظمت و قدرت یک کشور می شود، سندش ورود امریکایی ها در عراق، این نمونه ای است که امریکا جنایت هایی را نه تنها در کشور عراق بلکه در تمام جهان مرتکب شده اند.

وی خاطر نشان کرد: وقتی مردم ما پشت سر عالم دینی باشند هم دین خود را می توانند تقویت کنند هم دنیای خود را، مردم شیعیان لبنان وقتی توانستند در دنیا سر بلند کنند که راهی که عالم لبنان به مردم نشان داد پیروی کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا تاکید کرد: امریکا قبل از انقلاب تا به حال انواع و اقسام فعالیت های ضد ایرانی را بر ما تحمیل کرده است از انواع کودتاها گرفته تا به تحریم امروزی، حضرت امام در زمان انقلاب هم همیشه با قدرت تمام میگفت که امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.

حجت السلام رعایتی بیان کرد: نظام سیاسی اسلامی با نظام سیاسی کشورهای بیگانه مخالف است، نظام سیاسی ما و دکترین سیاسی ما مبتی بر استکبار ستیزی است، تهدید و تحریم بهانه است، آنها با نظام سیاسی ما مشکل دارند.

وی با بیان اینکه مقبولیت و محبوبیت سپاه مردمی بودن آن است ابراز کرد: خداوند وقتی نعمتی مثل مقام معظم رهبری را به ما داده است باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم، امروزه کل جهان در برابر ولایت فقیه سر تعظیم فرود آورده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گفت: همانطوری که قبل از مذاکرات رهبری فرموده است از مذاکرات چیزی از طرف امریکا نصیب ما نمی شود همان شد که گفته بود، این درس عبرتی است که باید در مسائل بعدی کشورمان گوش به فرمان رهبری باشیم.

حجت الاسلام رعایتی با بیان اینکه نتیجه مذاکرات تجربه های خوبی به ما داده است اذعان داشت: مذاکرات در دل مردم ما وحدت ایجاد کرده است همه امروزه یک صدا بد قولی امریکا را صدا میزنند و امریکا را شناخته اند و هیچ وقت گل گرگ گل نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها