خبرهای داغ:
کاظم دلخوش مطرح کرد؛

سرقت 83 میلیون دلاری از منابع کشور

نماینده صومعه‌سرا در مجلس گفت: دولت، مجلس و کمیسیون امنیت ملی باید به موضوع جاسوسی منجر به برداشت 83 میلیون دلار از حقوق ملت در جریان اجرای برجام، ورود کنند.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۵۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی طی اخطاری مستند به اصول 67،‌152 و 155 قانون اساسی در نشست علنی امروز چهارشنبه (10 آبان) گفت: نمایندگان برای استقلال و حفظ حقوق ملت سوگند خورده‌اند پس باید در مجلس کسانی که با جاسوسی به کشور خیانت کرده‌اند، مشخص شود.

 

وی اظهار داشت: در جاسوسی اخیر صورت گرفته 83 میلیون دلار از حقوق ملت در حین اجرای برجام برداشته شده است و از این رو دولت،‌مجلس به ویژه هیأت رئیسه آن و کمیسیون امنیت  ملی و سیاست خارجی باید وارد موضوع شوند.

 

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس تصریح کرد: باید اعلام شود چه تدابیر و برنامه‌هایی برای مقابله با چنین جاسوس‌هایی در نظر گرفته شده و به علاوه باید به صورت عملی از حقوق ملت پاسداری شود.

 

بنابراین گزارش علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ عنوان داشت:‌در گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره روند اجرای برجام به این موضوع پرداخته شده است و باید متناسب با آن راهکارهایی پیدا کرد که این موضوع در این کمیسیون و نیز در جاهای دیگر مورد بررسی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار