استان اردبیل نیازمند توانایی مدیریت خاص است. و ابلیت های بسیار خوب و بینظیر در استان اردبیل است که باید با مدیریت علمی و شایسته کرامت اهالی را تامین کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۲۶۶۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

دیدار وزیر کشور با امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در اردبیل در این دیدار تصریح کرد، استان اردبیل نیازمند توانایی مدیریت خاص است.

وی افزود، قابلیت های بسیار خوب و بینظیر در استان اردبیل است که باید با مدیریت علمی و شایسته کرامت اهالی را تامین کنیم.

وی افزود: از سویی انتخاب و انتصاب مدیران شایسته می‌تواند کرامت اهالی استان را ترمیم کند و مهم‌ترین ویژگی نظام جمهوری اسلامی حفظ کرامت است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه در استان اردبیل خبری از تنش و اختلاف بین مسئولان نیست، ادامه داد: تمامی مسئولان استان به فکر مصالح استان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان انتخاب اکبر بهنام جو به عنوان استاندار را به دلیل سابقه مدیریتی وی قابل توجه دانست و تأکید کرد: بعد از معرفی آقای بهنام جو نشاط و امید بین فعالان اقتصادی ایجاد شده است.

عاملی همچنین به اقدامات مجید خدابخش استاندار سابق اردبیل اشاره و تصریح کرد: آقای خدابخش در طول چهار سال گذشته از تمامی ظرفیت‌های استان برای توسعه این منطقه استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور در پیچ تاریخی واقع شده و اتحاد و انسجام بین مسئولان اهمیت ویژه دارد، اضافه کرد: تمامی سرمایه‌گذاری دشمن این است که ملت خسته شود و مردم و مسئولان می‌بایست با آگاهی از این ترفند اتحاد خود را حفظ کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قابلیت جمهوری اسلامی را دادن بالاترین عزت به مردم خود توصیف کرد و افزود: بزرگ‌ترین خدمت جمهوری اسلامی نیز تقویت بینه‌های علمی و تکنولوژی است.

 

دیدار وزیر کشور با امام جمعه اردبیل

ارسال نظرات