فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: برد موشک‌های‌مان ۲ هزار کیلومتر است که البته قابل افزایش است، اما این توان و برد موشکی را برای ایران کافی می‌دانیم.
کد خبر: ۸۹۴۲۷۰۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

به گزارش سرویس بسیج حقوقدانان به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه همایش "جهان بدون ترور" در جمع خبرنگاران، گفت: وقتی آمریکا و غرب نظام جمهوری اسلامی ایران را با وجود تحریم‌ها و فشارهای متعدد همچنان در مسیر گذشته خود می‌بینند، می‌خواهند تا با استفاده از تجربه‌های گذشته و موفقیت‌های نسبی که به خیال خودشان در برجام به دست آوردند دوباره تحریم‌های اقتصادی را به بهانه تحریم توان دفاعی و موشکی علیه ایران اعمال کنند.

وی ادامه داد: مردم ایران،‌ آمریکا را به خوبی می‌شناسند و اگر هم طی چهار سال گذشته به بهانه برجام اعتمادی نسبی به آنان پیدا کرده بودند،‌ به دلیل بدعهدی‌ها و فریبکاری‌های آنان اعتمادشان را به کلی نسبت به آمریکا از دست دادند.

سرلشکر جعفری: "کاتسا" فقط تحریم سپاه نیست تحریم اقتصاد ایران است

سرلشکر جعفری با بیان اینکه فشارهای آمریکا برای کشاندن ایران به پای میز مذاکره یا واداشتن ایرانیان به سازش موجب فریب خوردن ملت ما نمی‌شود، تصریح کرد: مردم ایران، مردمی غیرتمند هستند که اگر خون‌شان به جوش آید به بدترین نحو ممکن از متجاوزان انتقام می‌گیرند و امروز توان موشکی و دفاعی ایران همچون ناموس‌شان برای‌شان ارزشمند است.

فرمانده کل سپاه درباره افزایش برد موشک‌های ایران، اظهار داشت: برد موشک‌های‌مان 2 هزار کیلومتر است که البته قابل افزایش است، اما این توان و برد موشکی را برای جمهوری اسلامی کافی می‌دانیم چون اکثر منافع و نیروهای آمریکایی در شعاع همین برد موشکی قرار دارند.

ارسال نظرات