خبرهای داغ:
اطلاعیه سازمان بسیج مساجد و محلات اصفهانبه مناسبت 13 آبان
سازمان بسیج مساجد و محلات استان اصفهان به مناسبت 13 آبان روزمبارزه با استکبار جهانی اطلاعیه صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۴۲۷۱۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵

اطلاعیه سازمان بسیج مساجد و اماکن متبرکه استان اصقهان به مناسبت 13 آبان

به مناسبت فرا رسیدن 13آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)

انقلاب اسلامی ایران را می توان به جرات تجلی تمام استکبار ستیزی و آزادی خواهی در جهان دانست . آری این آزادی خواهی اسلام مدار است که مسبب نفوذ در رفتار ملت ها و کشورهای دنیا ، بدون تهدید و ارعاب شده و سر منشا بیداری مسلمانان جهان همراه با اعتراض مردم غرب علیه نظامهای سرمایه داری گردیده است .

ملت عظیم الشأن ایران اسلامی ، آمریکا را شیطان بزرگ و اسرائیل غاصب را غده سرطانی جهان شناخته و آنان را عامل اصلی گرفتاری های دنیا به خصوصا جهان اسلام و منشاء فتنه و توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی می داند..

درایت و هوشمندی ولایت فقیه و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مثال زدنی مردم انقلابی و رشید ایران ،نه تنها نظام ،انقلاب و میهن اسلامی را در برابر طوفان هجمه ها و توطئه های سهمگین استکباری حفظ کرده است بلکه آن را به عنوان نیروی محرکه و الگوی نافذ و جامعی برای شکل گیری نهضت بیداری جهانی و فراگیر شدن امواج ظلم ستیزی و عدالت خواهی در جای جای عالم کفر زده و تحت سلطه و ستم امروز مبدل ساخته است .

 معاونت بسیج مساجد واماکن متبرکه به نمایندگی از بسیجیان حوزه ها و پایگاه های مقاومت محلی پیرو خط امام و رهبری با زبان و قلبی ولایی اعلام می دارد که در روز 13 آبان صدای عدالتخواهی و استکبار ستیزیمان را به گوش جهانیان خواهیم رساند و تا تسخیر تمامی  لانه های جاسوسی آمریکا و استکبار در بلاد اسلامی لحظه ای آرام نمی گیریم ودست در دست ملت مبارز،در مراسم بزرگداشت 13 آبان شرکت خواهیم کرد.

 والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته .

(معاونت بسیج مساجد واماکن متبرکه استان اصفهان )

 آبان ماه 1396

ارسال نظرات
پر بیننده ها