امام جمعه زنجان در نخستین دیدار شهردار زنجان و برخی از اعضای شورای:
پست و مقام های داده شده وسیله امتحان الهی است و عمر خدمت رسانی محدود است و این فرصت موقت پایان پذیر خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۴۲۷۵۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در دیدار با شهردار زنجان و برخی از اعضای شورای با اشاره به آیات پایانی سوره بقره گفت: در آیات قران تاکید شده است که شما به اندازه ظرفیت خود کار کنید چرا که خداوند مازاد بر تکلیف را از ما نمی خواهد.

آیت ا.. خاتمی با اشاره به اینکه مسئولیت امانت الهی است، افزود: امیدواریم در پایان کار کارنامه درخشانی از عملکرد شما به یادگار بماند.

 وی با بیان اینکه پست و مقام های داده شده وسیله امتحان الهی است،اظهار داشت: عمر خدمت رسانی محدود است و این فرصت موقت پایان پذیر خواهد بود.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: خدمت مثبتی که انجام می دهید دعای خیر مردم بدرقه راهتان خواهد بود.

آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه مردم اهل بیت خدا و عیال الله هستند که از این فرصت خدمت باید به بهترین نحو استفاده شود، اظهار داشت: مهمترین مسئله انجام کار خیری است که دعای خیر مردم را نیز بدنبال خواهد داشت.

آیت ا.. خاتمی با اشاره به اینکه سلیقه من دخالت در امور اجرائیات نیست و در این زمینه نیز تاکید بر اجرای مسائل در روال قانونی خود دارم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه انتظار معجزه از شورا و شهرداری نداشته اما توصیه به انجام کارها در پی مطالعات داریم، افزود: در جو تشنج و کشمکش هیچ فردی در استان زنجان منتفع نخواهد شد و بر انجام کارها در کمال آرامش توصیه می کنم.

 

ارسال نظرات