فضاي مجازي يك فضاي حقيقي است كه تاثير زيادي بر احساسات ، علايق و تفكرات انسان مي گذارد.
کد خبر: ۸۹۴۲۷۷۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان در افتتاحيه کارگاه آموزشی ارتقاء دانش رسانه ای فرماندهان و مدیران، گفت: با دانش رسانه اي مي توانيم پيشگيري كنيم از اتفاقات و اجتماعاتي كه تبديل به مباحث امنيتي نشود.

سردارعلی آزادي افزود: برگزاری چنین کارگاه هایی قدرت و مهارت اجتماعی فرماندهان را افزایش داده و منجر به برقراری نظم و امنیت اجتماعی و کاهش جرایم خواهد شد.

وي با اشاره به اهميت دانش رسانه اي و فضاي مجازي در عصر كنوني اظهار داشت: در تقسيم بندي دوران از عصر كشاورزي و صنعت به عصر فضاي مجازي و انفجار اطلاعات مي رسيم .

فرمانده انتظامي استان زنجان تصریح کرد: فضاي مجازي يك فضاي حقيقي است كه تاثير زيادي بر احساسات ، علايق و تفكرات انسان مي گذارد.

اين مقام مسئول با اشاره به اينكه اطلاعات امروز نسبت به گذشته از اهميت زيادي برخوردار است چرا كه تاثيرگذاري آن هم بيشتر است تصريح كرد : فضاي مجازي بر مباحث مختلف امنيتي ، سياسي و اجتماعي همچنين بر عقايد و رفتار مخاطبين نيز تاثير بسيار زيادي دارد.

وي با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامي درباره ی فضاي مجازي، افزود: اگر من رهبر انقلاب نبودم رئيس فضاي مجازي كشور مي شدم.

فرمانده انتظامي استان زنجان در ادامه با اشاره به اينكه با دانش رسانه اي مي توانيم پيشگيري كنيم تا اتفاقات و آسيب هاي اجتماعي تبديل به مباحث امنيتي نشود، اظهار داشت:امروزه جمع آوري اطلاعات توسط هر سازماني كه بتواند بيشترين بهره را ببرد مي تواند موفق باشد.

وي با اشاره به اينكه بدون داشتن اطلاعات حركت در تاريكي است بيان داشت : هر فرمانده اگر در تمامي حوزه ها اطلاعات نداشته باشد نمي تواند موفق باشد.

سردار آزادي به ديدگاه يكي از روانشناسان در خصوص تعامل با ديگران پرداخت و افزود : انسان بغير از خواب 95 درصد وقت خود را در تعامل با ديگران سپري مي كند اين به ما نشان مي دهد كه انسان نمي تواند به تنهايي زندگي كند ، و بايستي با ديگران مشاركت و تعامل داشته باشد.

 سردار آزادي در ادامه با اشاره به روش هاي جمع آوري اطلاعات بيان داشت : جمع آوري اطلاعات به دو روش عمده آشكار و پنهان صورت مي گيرد .

فرمانده انتظامي استان زنجان افزود : كه در روش آشكار يكي از ابزارهايي كه مي تواند به ما كمك كند رسانه است .

 گفتنی است هشتمين کارگاه ارتقاء دانش رسانه ای فرماندهان و مديران با حضور هیئت رئیسه و 65 نفر از فرماندهان انتظامی ، معاونان و روسای پلیس های تخصصی، یگان ویژه و روسای کلانتری استان و روساي راهور استان زنجان به مدت دو روز در زنجان برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات