سید ساجد یعقوبی
نماینده مردمشهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر انتظار برای راه‌اندازی راه‌آهن اردبیل ۱۲ ساله شده است.
کد خبر: ۸۹۴۲۷۸۶
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹

تکمیل راه‌آهن اردبیل- میانه نیازمند هزار میلیارد تومان اعتبار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صدیف بدری بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استانداران اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر انتظار برای راه‌اندازی راه‌آهن اردبیل 12 ساله شده و انتظار می‌رود دولت و استاندار جدید اردبیل برای راه‌اندازی این پروژه اساسی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استان اردبیل با مشکلات زیادی مواجه شده است، گفت: از وزیر که فردی توانمند و تلاشگر است انتظار می‌رود بتواند مشکلات استان اردبیل را برطرف کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل از تعامل همه‌جانبه مجمع نمایندگان با استاندار جدید اردبیل خبر داد و افزود: انتظار می‌رود استاندار جدید با حمایت همه‌جانبه بتواند استان اردبیل را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهد.

بدی بیان کرد: متاسفانه کشت و صنعت مغان در دولت‌های قبلی به حیات خلوت دولت تبدیل شده و نیاز است مسئولان کشوری برای جلوگیری از این امر اقدامات اساسی انجام دهند.

وی از استاندار جدید اردبیل خواست در انتخاب مدیران از مدیران متخصص و پاکدست استفاده کند تا با استفاده از مدیریت تخصصی و توانمند بتوانیم استان اردبیل را در مسیر پیشرفت قرار دهیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت نست و برخاست‌های فرودگاه اردبیل مناسب نبوده و با وجود اقدامات انجام شده ولی هنوز مشکلات زیادی در این زمینه وجود دارد.

بدری اظهار کرد: از استاندار اردبیل انتظار می‌رود از سیاسی‌کاری دوری کند و به اهداف دولت و مطالبات مردم ارج نهد.

وی آمار تصادفات جاده‌ای در استان اردبیل را بسیار بالا دانست و گفت: از وزیر کشور و استاندار جدید انتظار داریم تا نسبت به ساماندهی جاده‌های استان اقدام کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با بیان اینکه مردم دشت مغان و استان اردبیل از حقابه ارس به طور کامل دفاع خواهند کرد، افزود: در این زمینه وزیر باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشد تا در آینده مشکلاتی در این حوزه به وجود نیاید.

بدری از مشکلات بخش کشارزی استان خبر داد و بیان کرد: هم اکنون استان اردبیل با مشکلات بیکاری و رکود واحدهای تولیدی روبه‌رو است که باید در راستای رفع این مشکلات اقدام شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار