فرمانده سپاه ناحیه بجستان گفت: امسال کاروان شهرستان بجستان به نام شهدا نام‌گذاری شد تا از یاد نبریم کسانی که زحمت کشیدند تا امروز این‌گونه راحت پا در این مسیر نهاده و با امنیت کامل به زیارت سید و سالار شهدا برویم.
کد خبر: ۸۹۴۲۷۸۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ جنیدی در مراسم بدرقه زائرین اربعین حسینی در مسجد صاحب الزمانی بجستان در این مراسم اظهار کرد: از برکت و نقش قدسی سیدالشهدا است که سال‌هاست این سیل جمعیت با حضور در مراسم و همایش بزرگ اربعین، بدون هیچ‌گونه رخ دادی به سرانجام می‌رسد. امسال کاروان شهرستان بجستان به نام شهدا نام‌گذاری شد تا از یاد نبریم کسانی که زحمت کشیدند تا امروز این‌گونه راحت پا در این مسیر نهاده و با امنیت کامل به زیارت سید و سالار شهدا برویم.

وی به نکات حفاظتی در مراسم اربعین پرداخت و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام خیالی به دنبال صدمه زدند به این حرکت عظیم مسلمانان هستند و هدفشان کم‌رنگ کردن آن است، ولی ما باید با هوشیاری بسیار مراقبت کنیم تا خدای‌ناکرده نفوذی صورت نگیرد و امنیت برقرار باشد.

امسال بیش از ۸۰ نفر (زن و مرد) در قالب دو اتوبوس عازم کشور عراق برای زیارت و شرکت در همایش پیاده‌روی بزرگ اربعین شدند. مردم بجستان ساعاتی پیش با حضور در میدان ولیعصر این شهر زائرین را بدرقه کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها