وزیر کشور گفت: کشور ما هدف 39 ساله استکبار جهانی و صهیونیست بوده است و در این مدت روزی نبوده که بر علیه مردم و کشور ما توطعه ای انجام نشود.
کد خبر: ۸۹۴۲۷۹۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸

اقتصاد مقاومتی پاسخ به تحریم‌ها است/کشور ما هدف 39 ساله استکبار جهانی و صهیونیست بوده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عبدالرضا رحمانی فضلی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استانداران اردبیل اظهار داشت: 600 نفر برای تصدی استانداری استان‌های کشور اعلام آمادگی کرده بودند که مهم‌ترین اولویت انتخاب استانداران رعایت موازین قانونی، توانمندی و تعامل با مجمع نمایندگان و نمایندگان ولی فقیه در استانهاست.

وی گفت: انتخاب استاندار اردبیل نیز با تعامل مجمع نمایندگان و نماینده ولی فقیه در استان بوده که انتظار می‌رود با حضور استاندار جدید که فردی توانمند است شاهد تحول عظیمی در توسعه و پیشرفت استان اردبیل باشیم.

وزیر کشور با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی مسئله نخست کشور است، افزود: در این زمینه دولت تمام توان خود را به کار گرفته است تا در تحقق منویات مقام معظم رهبری پیشگام باشد و نمایندگان دولت در استان‌ها رسالتی خطیر و حساس در این حوزه دارند.

وی با بیان اینکه مهمترین راهکار برای حل مشکلات اقتصادی کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: دولت به تحقق اقتصاد مقاومتی توجه ویژه‌ای دارد و تمام توان خود را برای تحقق این امر به کار گرفته است.

رحمانی فضلی با اشاره به تحولات منطقه‌ای بیان کرد: کشور ایران با اقتدار همه‌جانبه در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و روز به روز بر اقتدار ایران اسلامی افزوده می‌شود.

وی گفت: یکی از اولویت‌های اساسی دولت توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی است چرا که توسعه کشور در بخش‌های مختلف منوط به توسعه فرهنگی است که اگر فرهنگ مورد توجه قرار گیرد در تمامی بخش‌های اقتصادی،اجتماعی و سیاسی شاهد پیشرفت خواهیم بود.

وزیر کشور اظهار کرد: امنیت و اقتدار ایران در دنیا مثال‌زدنی است و با وجود اینکه دشمنان هجمه‌های زیادی بر علیه ایران دارند ولی کشورمان تمامی توان خود را برای تقویت امنیت کشور به کار گرفته است.

رحمانی فضلی بیان کرد: در حالی که استکبار جهانی و دشمنان میلیاردها برای تولید و توزیع سلاح هزینه می‌کنند تا به کشور ایران آسیب بزنند اما این امر نه تنها هیچ وقت توانمندی ایران را در حوزه امنیت خود کاهش نم‌دهد بلکه آن را دوچندان می‌کند.

وی افزود: یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی اتکا به مردم  و استفاده از ظرفیت‌های مردمی بوده و باید در تمامی بخش‌ها از ظرفیت مردم استفاده کنیم چرا که ما قدردان ملت فهیم ایران هستیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه روز به روز بر پیشرفت و اقتدار کشورمان افزوده می‌شود، تصریح کرد: این امر در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری، خون شهدای والامقام، آگاهی و بصیرت ملت ایران و فعالیت دولت محقق شده است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه محور و مرکزیت امنیت پایدار در کشور مردم است، گفت: دولت در حوزه امنیت با استفاده از مرکزیت مردم تمامی توانمندی‌های خود را به کار می‌گیرد.

وی با اشاره به اهتمام ویژه دولت به کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: در این زمینه نیز برنامه‌های بسیار زیادی برنامه‌ریزی شده چرا که مقابله با آسیب‌های اجتماعی از اولویت‌های دولت است.

وزیر کشور با قدردانی از تلاش‌های استاندار سابق اردبیل گفت: استاندار سابق اردبیل زحمات زیادی در استان کشید و عملکرد وی رضایت دولت را به دنبال داشت و سبب ارتقای شغلی وی شد.

رحمانی‌فضلی افزود: استاندار جدید نیز سابقه خوبی در حوزه مدیریت دارد که در استان اردبیل نیز فعالیت‌های مطلوبی داشته و انتظار می‌رود شاهد رشد و توسعه اردبیل با توانمندی‌های استاندار جدید باشیم.

ارسال نظرات