رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی تاکید کرد
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی استکبارستیزی را از مبانی اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: ۱۳ آبان­ ماه همانند دیگر مناسبت ­های ملّی و سیاسی می­ تواند بهانه ای برای یادآوری حماسه ­ها و نقاط عطف انقلاب اسلامی و مایه درس ­آموزی برای چگونگی تداوم آن باشد.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۰۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سیدباقر تقوی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج اصناف ضمن گرامیداشت 13 آبان، استکبارستزی را از نظر قرآن اصل همیشگی و دائمی دانست و گفت: این اصل همیشگی یک تکلیف الهی بر انسان‌ها است.

وی افزود: بعد از سفارش به عبادت خداوند، مهمترین خواسته خداوند متعال اجتناب از طاغوت است و از آنجا که خداوند از مومنان خواسته است تا هرگز با استکبار سازش نداشته باشند بنابراین آیه مبارزه با استکبار مقطعی نبوده و سیره تمام انبیا است که می‌خواهند ریشه آن را از بین ببرند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: باتوجه به یاوه‌گویی‌های اخیر رئیس جمهور دیوانه آمریکا علیه ملت ایران، در روز ۱۳ آبان ماه مردم فهیم ما با حضور پرشور و آگاهانه، خشم و انزجار خود از استکبار جهانی نشان خواهند داد و به استکبار جهانی اعلام می‌کنند که همانگونه که در مقاطع مختلف تاریخ کشور اجازه نداند تا او به اهدافش دست پیدا کند امروز هم هیچ غلطی نمی‌تواند علیه ملت ایران و جهان اسلام انجام دهد.

تقوی با تاکید بر اینکه آمریکا هرگز قابل اعتماد نبوده و نیست، گفت: تمدن مادی‌گرا و منفعت طلب غرب به گونه‌ای است که تنها حق در مقابل آنها گرفتنی است و در مقابل اینگونه کشورها باید با مقاومت حق را گرفت.

وی افزود: ۱۳ آبان­ ماه همانند دیگر مناسبت ­های ملّی و سیاسی می­ تواند بهانه ای برای یادآوری حماسه ­ها و نقاط عطف انقلاب اسلامی و مایه درس ­آموزی برای چگونگی تداوم آن باشد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان مرکزی با تاکید بر اینکه استکبارستیزی از مبانی اصلی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که اگر کوچکترین خطایی از آنان سر بزند یا نگاهی چپ به این آب و خاک داشته باشند، همین جوانان بسیجی مخلص به فرمان ولی‌فقیه برای مقابله با دشمنان قد علم می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات