خبرهای داغ:
با عنوان شهیده «سحر قائدی»؛

کانون «وساطت ازدواج» در مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان قم راه اندازی شد

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان قم از راه اندازی کانون «وساطت ازدواج» با عنوان کانون شهیده «سحر قائدی» در این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۱۵
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳

«حسین جعفری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: کانون وساطت ازدواج شهیده سحر قائدی، به منظور ترویج و تسهیل امر مقدس ازدواج ویژه «افراد مجرد» با اولویت خانواده های کارکنان سپاه تشکیل شده و زیر نظر مرکز فرهنگی خانواده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) فعالیت می کند.

وی در تشریح نحوه فعالیت کانون افزود: کانون وساطت ازدواج در وهله اول به ثبت مشخصات متقاضیان می پردازد و پس از تطبیق مشخصات کسانی که به لحاظ سن و تحصیلات و سایر موارد «کفو» هم هستند، موارد با طرح و بررسی نهایی توسط شورایی در این مرکز، پیگیری می گردد.

جعفری با اشاره به نحوه ثبت نام در کانون شهیده قائدی خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند با همراه داشتن شناسنامه و یک قطعه عکس به آدرس کانون فوق واقع در خیابان ایستگاه راه آهن، کوچه 15، دست چپ، فرعی اول انتهای کوچه شهید نظیفی، مرکز فرهنگی خانواده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) مراجعه نموده و یا با شماره 36706055 تماس حاصل نمایند.

وی در خصوص علت نامگذاری کانون فوق به نام شهیده سحر قائدی یادآور شد: این شهید بزرگوار سال گذشته پس از مراسم اربعین، در حادثه تروریستی حمله به اتوبوس در حله عراق به شهادت رسید و مراسم نخستین سالگرد شهادت وی نیز همزمان با اربعین حسینی(ع) از سوی این مرکز برگزار می گردد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار