خبرهای داغ:
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در وزارت دفاع یکی از مسائل مهم در کنار توسعه نظامی، توسعه اقتصادی است، گفت: ‌حضور فعال در پروژه‌های عسلویه، مس سرچشمه و مزرعه نمونه گلستان یکی از مهم‌ترین اقدامات این وزارتخانه بوده و 18 سر‌فصل از 24 سر‌فصل اقتصاد مقاومتی بر عهده وزارت دفاع گذاشته شده است.
کد خبر: ۸۹۴۲۸۲۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، سردار قاسم تقی‌زاده عصر امروز در حاشیه افتتاح کشتارگاه تمام اتوماتیک طیور مزرعه نمونه گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزرات دفاع برای توسعه همه‌جانبه برنامه 4 ساله‌ای را نوشته و در اختیار رهبر معظم انقلاب و مجلس قرار داده است.

وی با بیان اینکه در این برنامه به توسعه‌‌ ابعاد سازمانی، نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و مدرن‌تر کردن صنایع دفاعی توجه ویژه شده است، افزود: ‌در ‌برنامه چهار ساله وزارت دفاع بهره‌گیری‌ از ‌تکنولوژی‌های مدرن برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان به طور ویژه مدنظر قرار گرفته است.

جانشین وزیر دفاع ‌با بیان اینکه توسعه‌ همکاری ‌با‌ دولت در ‌پروژه‌های ملی از جمله طرح‌های عمرانی، اقتصادی و صنعتی در برنامه چهار ساله وزارت دفاع مدنظر قرار گرفته است، تصریح کرد: ‌برای بخش توسعه پروژه‌های کشاورزی و صنایع تبدیلی با کمک مردم،‌ برنامه‌هایی را در وزارت دفاع اجرایی خواهیم کرد.‌

تقی‌زاده درباره اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان‌ها و استان گلستان تاکید کرد: این طرح‌ها در مناطق محروم در راستای اقتصاد مقاومتی برای ایجاد اشتغالزایی و توسعه اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح که امروز در استان گلستان راه‌اندازی شد به کمک شرکت اتکا در راستای حمایت از خانواده‌های نیروهای مسلح و دیگر خانواده‌ها به بهره‌برداری رسید و برای توسعه این مناطق است.

جانشین وزیر دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح  گفت: ‌گلستان از جمله استان‌هایی است که مورد حمایت بوده و بر توسعه آن تاکید شده است.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در وزارت دفاع یکی از مسائل مهم در کنار توسعه نظامی، توسعه اقتصادی است، گفت: ‌حضور فعال در پروژه‌های عسلویه، مس سرچشمه و مزرعه نمونه گلستان یکی از مهم‌ترین اقدامات این وزارتخانه بوده و 18 سر‌فصل از 24 سر‌فصل اقتصاد مقاومتی بر عهده  وزارت دفاع گذاشته شده است.

تقی‌زاده با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران گفت: ما همیشه شاهد دشمنی‌هایی از طرف آمریکا بود‌ه‌ایم اما فرزندان این مرز و بوم همواره حافظ منافع نظام هستند و فعالیت‌های فراوانی را در دفاع از نظام داشته‌اند.

تقی‌زاده ‌با بیان در برهه کنونی "حفظ وحدت"‌ بسیار مهم است، گفت: ‌برای مقابله با دشمنان، ‌تقویت توان  موشکی‌‌ را در دستور کار داریم و ‌هرگز سیاست حمله‌کننده نخواهیم داشت، اما با هر‌گونه تهدید دشمن مقابله می‌کنیم‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها