خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۴۲۸۳۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲

استاندار آذربایجان غربی گفت: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و وقایع بعد از آن پیشمرگان کرد با رشادت‌های خود بقای انقلاب اسلامی را در منطقه شمال غرب کشور تضمین کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در اجلاس پیشمرگان مسلمان کرد و عشایر که در تالار وحدت این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: در روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی بیگانگان خارجی و دشمنان داخلی انقلاب اسلامی به مقابله گسترده با این نظام پرداختند.

وی افزود: دشمنان که فکر می‌کردند به راحتی پیروز خواهند شد خود را در مقابل پیشمرگان کرد و مردم دیدند و شکست خوردند.

شهریاری گفت:  پیشمرگان در آن زمان با نثار خون خود بقای انقلاب اسلامی را تضمین کردند و حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند.

استاندار آذربایجان غربی در ارتباط با برنامه اصلی خود در این استان خاطر نشان کرد: برنامه اصلی که در آذربایجان غربی سرلوحه خود قرار خواهم داد ایجاد رضایت‌مندی مردم این استان است.

وی تصریح کرد: کارکنان تمامی ادارات استان باید این مسئله را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که خواسته شهدا نیز همین است.

شهریاری گفت: آذربایجان غربی از لحاظ اشتغال و شرایط اقتصادی و کشاورزی مشکلات زیادی دارد و البته استعدادهای زیادی نیز در این استان وجود دارد که قطعاً  از این استعدادها در سطح استان استفاده می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: این استان دارای 10 هزار هکتار باغات کشاورزی است که این یک سرمایه بزرگ برای استان و کشور است.

وی افزود: کشاورزی آذربایجان غربی دارای مشکلات زیادی است که در فضای مجازی نیز در حال حاضر نیز زیاد به آن تاکید می‌شود و در این راستا سعی بر حل مشکلات موجود می‌شود.

ارسال نظرات