تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در دیداری خانگی میزبان تیم کاسپین قزوین بود که در این بازی نخستين شكست فصل خود را تجربه كرد.
کد خبر: ۸۹۴۲۹۰۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛تیم فوتبال شهرداری بندرعباس عصر امروز در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه خلیج فارس با تیم کاسپین قزوین دیدار کرد.

در جدول رده‌بندی گروه دوم، نماینده بندرعباس با کسب 17 امتیاز صدرنشین است و نماینده قزوین نیز با 6 امتیاز در جاى نهم قرار دارد.

دو تیم بازى را خیلى سرد و بى‌روح آغاز کردند اما در ادامه شاکردان على نیکبخت در تیم شهردارى بندرعباس بر بازى مسلط شدند و حملات خود را روى دروازه کاسپین آغاز کردند و بعد از اینکه چندین موقعیت گل را از دست دادند در دقیقه ٣٧ بازى روى پاس خوب هادى دهقانى، على اسلامى قفل دروازه تیم مهمان را باز کرد تا با این گل شهردارى نیمه نخست را پیروز به رختکن برود.

در نیمه دوم تیم کاسپین براى جبران گل خورده بهتر از شهردارى شروع کرد و نارنجى‌پوشان عقب کشیدند تا این که در دقیقه ٦٧ سعید دقیقى گل تساوى را به ثمر رساند تا شهردارى به خودش بیاید.

بعد از این که شهردارى گل مساوى را دریافت کرد و فشار زیادى روى دروازه حریف خودش آورد اما در دقیقه 3+90 روى اشتباه مدافعش توسط جعفر برزگر دروازه‌اش باز شد تا نخستین شکست نماینده هرمزگان رقم بخورد.

شهردارى با این باخت همچنان در صدر جدول رده‌بندى باقى ماند.

براى شهردارى بندرعباس در این دیدار ایمان احسان‌بخشى، على سلیمانى، مهدى حسینى‌زاده، فرهاد نورى، امیرحسین نادم، وحید امانى، محمد نوروزى، (٧٠ حسین قهارپور) هادى دهقانى، (٦٣ یزدان عباسیان ) على اسلامى، امیرحسین سلامت (٦٥سعیدرهرو ) و پیمان پورصادقى به میدان رفتند و براى کاسپین قزوین شهرام مهربان، حمید عبدالهى، وحید على اوسط، مصیب چگینى، اسماعیل على‌بابایى، احمد عزیزى، عرفان بغدادى، سعید دقیقى، وحید نعمتى، جعفر برزگر و حسام حسینى (٦٩ سعید نوروزى ) بازى کردند.

ارسال نظرات