خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین:

13 آبان فرصتی برای وحدت مردم و مسئولین در مقابل آمریکا است

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین گفت: نماد و شعار مرگ بر امریکا و امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و شعار ما امریکا را زیر پا می گذاریم باید در کوی و برزن دیده شود و با صدای رسا و کوبنده به این شعارها تکیه کنند.
کد خبر: ۸۹۴۲۹۱۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰

حسین عدالتی شربیانی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در جمع دانش آموزان بسیجی شهر اقبالیه گفت: با توجه به وقایع اخیر و سخنرانی های اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و بد عهدی آنها در اجرای برجام، گفتمان امام و رهبری در بحث استکبار ستیزی امسال باید پر رنگ تر از سال های گذشته صورت گیرد چنانکه مردم عزیز ما ثابت کرده اند که همواره در تمامی صحنه ها حضور داشته و دارند.
وی افزود: نماد و شعار مرگ بر امریکا و امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و شعار ما امریکا را زیر پا می گذاریم باید در کوی و برزن دیده شود و با صدای رسا و کوبنده به این شعارها تکیه کنند.
این مسوول اظهار داشت: هفته بسیج دانش‌آموزی و روز 13 آبان یادآور حماسه‌آفرینی، از خودگذشتگی و جانفشانی‌های دانش‌آموزان و نوجوانانی همچون شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز در طی هشت سال دفاع مقدس است که امنیت و آسایش را برای نسل‌های آینده ایجاد کردند.
عدالتی شربیانی یادآور شد: دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی‌، مدیون مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهداء و ایثارگران است و باید این نعمت الهی را با حضور در عرصه‌های مختلف مثل راهپیمایی‌ها گرامی بداریم.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) تصریح کرد: آمریکا دشمن سرسخت مردم محروم و مستضعف جهان است و برای سیطره سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی خویش بر جهان از هیچ جنایتی خودداری نمی‌کند.
این مسوول با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز 13 آبان ماه، ابراز کرد: 13 آبان ماه فرصتی برای برجسته‌سازی وحدت و یک صدایی ملت و مسئولین نظام در عرصه‌ی آمریکا ستیزی و حفظ نماد آن یعنی شعار "مرگ بر امریکا"، تداوم حرکت آرمانی انقلاب اسلامی و تکیه بر توانمندی‌های ملی و بومی در روند پیشرفت و توسعه کشور استو فصل الخطاب دانستن منویات و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌های راهبردی کشور از جمله در روند اجرای برجام و تحقق اقتصاد مقاومتی اقتضا می‌کند.
وی تأکید کرد: ولایت، مردم و استکبار ستیزی سه عامل ماندگاری جمهوری اسلامی می باشد که در روز 13 آبان این سه عامل باید پیاده شود و مردم با حضور در این روز با تبعیت از ولایت فقیه استکبار ستیزی خود را نمایش خواهند گذاشت انشالله.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها