فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

پدافند غیر عامل بایدبه عنوان یک موضوع ملی فرهنگ سازی شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: پدافند غیر عامل بایدبه عنوان یک موضوع ملی فرهنگ سازی شود و از برنامه های و سیاست های پدافند غیر عامل در سطوح مختلف مدیریتی واجرایی باید بهره لازم را گرفت.
کد خبر: ۸۹۴۳۰۰۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزازی بسیج از لرستان ، سرهنگ محمد محمودوند در مانور پدافند غیر عامل دبیرستان شهید شکارچی شهرستان پلدختر برگزار شد اظهار داشت: خروج اضطراری از ساختمان آموزشگاه و ارتقا مهارت و عکس‌العمل صحیح در زمان وقوع زلزله و آموزش پناه گیری صحیح دانش آموزان و نحوه مواجهه آنان با حوادث طبیعی از جمله زلزله در زمان وقوع این حادثه طبیعی از اهداف این مانور است.


وی افزود: پدافند غیر عامل مجموعه ای از اقدامات غیر مسلحانه است که موجب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان ها، تاسیسات، تجهیزات، سرمایه ها، اسناد و شریان های کشور در مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر عنوان کرد: در این برهه حساس که دشمنان نظام قصد ضربه زدن به نظام را دارند،آموزش های پدافندغیرعامل در سطوح مختلف برای آگاه سازی جامعه برای مقابله با این گونه مسائل لازم و ضروری است.

و ی بیان کرد: هرچه قدر درجه هشیاری مدیریت دفاعی برای بکار گیری پدافند عامل بالا باشد ولی دشمن سعی دارد در همان ساعات اولیه مراکز حیاتی و مهم را مورد تهاجم و تخریب قرار دهد که در اینجا نقش پدافند غیرعامل و عکس العمل ها بسیار مهم وضروری است.

سرهنگ محمودوند گفت : پدافند غیر عامل بایدبه عنوان یک موضوع ملی فرهنگ سازی شود و از برنامه های و سیاست های پدافند غیر عامل در سطوح مختلف مدیریتی واجرایی باید بهره لازم را گرفت.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار