خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد:

برپایی 14 موکب در مسیر کربلا توسط سپاه نینوا گلستان

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امسال فرهنگ اربعین را با معرفت بیشتر و با نظم و توجه بیشتر انجام می‎دهیم سال گذشته یک موکب داشتیم امسال ۹ الی ۱۴ موکب را توانستیم به صورت رسمی و غیررسمی در مسیر راهپیمایی از نجف به کربلا ایجاد کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۳۰۰۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سردار رحمت الله صادقی در مصاحبه با خبرنگار بسیج از راهپیمایی عظیم اربعین حسینی به عنوان بزرگترین رزمایش فرهنگی یاد و اظهار کرد: راهپیمایی اربعین حسینی امروز به یک فرهنگ نمادین حسینی و دینی تبدیل شده است که مورد استقبال مردم خصوصا نوجوانان و جوانان واقع شده است.

وی استقبال نوجوانان و جوانان را از راهپیمایی اربعین حسینی غیرقابل توصیف خواند و ابراز کرد: داوطلبان زیادی برای راهپیمایی اربعین حسینی داشتیم، سپاه استان توفیق داشته از طریق ظرفیت هیئت رزمندگان موکب خودش را در این مسیر ایجاد کند و ظرفیت‌های لازم را در شهرستان‎های مختلف ایجاد کردیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تمام سعی ما بر این است که بتوانیم بهتر از سال گذشته با معرفت بیشتر نسبت به فرهنگ اربعین حسینی گام برداریم.

سردار صادقی بیان داشت: در همه شهرستان‎ها ظرفیت پشتیبانی از موکب‎های استان گلستان را از طریق هیئت رزمندگان ایجاد کردیم، شهرستان‌های داوطلب برای راه‎اندازی موکب‎های استان خودشان ظرفیت داشتند؛ نظارتی که برای این موکب‎ها قابل تحسین است.

به گفته وی؛ امسال فرهنگ اربعین را با معرفت بیشتر و با نظم و توجه بیشتر انجام می‎دهیم سال گذشته یک موکب داشتیم امسال ۹ الی ۱۴ موکب را توانستیم به صورت رسمی و غیررسمی در مسیر راهپیمایی از نجف به کربلا ایجاد کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: در راهپیمایی حسینی حضور همه اقشار در کنار یکدیگر به ویژه برادران و خواهران اهل تسنن یک وحدت علمی و فرهنگی است که به نمایش گذاشته می شود و این موفقیت بسیار بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی ایران که به منحصه ظهور می رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار