فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر:

ملت ایران در 13 آبان پاسخ قاطعانه ای به استکبار می دهند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت:ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 13آبان با الگوگیری از روش و منش شهدا پاسخ دندان شکنی به استکبار می دهند
کد خبر: ۸۹۴۳۰۵۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛سرهنگ محمد محمودوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر در مراسم گرامیداشت شهید دانش آموز محمد باقر عزیزی با اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیاری با وجود سن کم با دستکاری شناسنامه خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند وجان با ارزش خود را نثار می کردند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان نقش پر رنگی در سنگر جهاد و شهادت ایفا کردند افزود: به فرموده امام خمینی(ره) هیچ سنگری نیست که به خون شهدای دانش‌آموز رنگین نشده باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: همین جوانان کم سن وسال توانستند با دست خالی استکبار را به زانو در آوردند.

سرهنگ محمودوند افزود: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی سعی دارند با توطئه های گوناگون و شبیخون فرهنگی،این نسل را منحرف کنند.

وی تاکید کرد: وظیفه ما در قبال نسل جوان و دانش آموزان سنگین است و در این راستا باید برنامه ریزی داشته باشیم به طوری که نسل امروز ما امثال دانش آموز شهید عزیزی را به عنوان الگو انتخاب کنند،هرچند نسل جوان ما در همین راه در سنگر علم تلاش وکوشش می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر با اشاره به 13آبان عنوان کرد: ملت ایران سلامی به تبعیت راه،روش ومنش شهدا در مقابل ظلم سکوت نمی کنند وبا هوشیاری،بصیرت وآگاهی در دفاع از حق در راهپیمایی یوم الله 13آبان شرکت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان به عنوان سنگربانان جبهه علم با استفاده از فرهنگ ایثار وشهادت در مقابل توطئه های مستکبرین ایستادگی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان در دوران دفاع مقدس دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به عنوان یک وظیفه با رها کردن تحصیل در سنگر جهاد حضور پیدا می کردند.

محمودوند عنوان کرد: فعالیت‌ها در واحدهای بسیج دانش‌آموزی در راستای اشاعه فرهنگ بسیجی و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا است.

انتهای خبر/ز
ارسال نظرات
آخرین اخبار