همایش ائمه جمعه و جماعات در فارسان برگزار شد

همایش بزرگ ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۳۰۵۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش بزرگ ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج مساجد با همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان برگزار شد.

امام جمعه شهرستان فارسان ضمن تاکید بر جایگاه مساجد و اهمیت مساجد و پایگاه های بسیج عنوان کرد: روحانیون وظایف سنگینی بر دوش دارند و همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز می فرماید: مسجد سنگر است و ائمه جماعات سنگربان آن به شمار می روند، بنابراین مسجد همانگونه که معروف شده واقعا یک پایگاه است.

حجت الاسلام ملک‌پور افزود: مساجد پایگاهی برای همه امور مثلا پایگاه خودسازی، بصیرت افزایی، مقابله با دشمن و همچنین پایگاهی جهت زمینه‌سازی ظهور حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است.

وی عنوان داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی پرچم‌دار و نماینده اسلام واقعی در جهان است و نگاه همه جهانیان به ایران اسلامی است بنابراین رویکرد مساجد باید در راستای تقویت نظام و دفاع از ولایت باشد و اینکه می‌گوییم مساجد سنگر هستند به معنای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در برابر ظالمان و ستمگران است.

امام جمعه شهرستان فارسان در ادامه بیان کرد: امروز دشمنان  با تمامی ابزار خود تلاش می‌کنند نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سئوال ببرند و هدف اصلی آن‌ها این است که جوانان را از مسیر انقلاب دور کنند و با استفاده از تحلیل‌های غلط و دروغ  دست آورد‌های انقلاب را زیر سوال ببرند در چنین شرایطی امام جماعت مساجد باید بدانند که در وسط میدان جنگ هستند و باید در راستای حفظ نظام فعالیت ‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار