شهیده فهمیده‌ها برای حفظ انقلاب از جان خود گذشتند

زنگ ايثار و مقاومت همزمان شهادت محمدحسین فهمیده و روز قشر با حضور مسئولین شهرستان کوهرنگ در واحد مقاومت رهبر دشت زرین نواخته شد.
کد خبر: ۸۹۴۳۰۶۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار کوهرنگ اظهار کرد: معرفی الگوهای دينی و اسلامی برای تبيين الگوی عملی در زندگی دانش آموزان يکی از اهداف و برگزاری اين آيين ها است.

زمان‌پور خاطرنشان کرد: نواخته شدن زنگ ايثار و مقاومت در مدارس فرصتی ارزشمند برای آشنايی دانش آموزان و جوانان با سيره عملي شهدا و ترويج و انتقال ارزش‌هاي دفاع مقدس در جامعه است.

وی، افزود: انتقال رشادت‌هاي رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جوان امري بسيار ضروري است و بايد مورد توجه قرار گيرد.

این مقام مسئول، دانش آموزان بسيجي کشور را از الگوهاي عملي جوانان و نوجوانان عنوان کرد و گفت: شهداي دانش آموز با نثار خونشان مانع از پيشروي دشمنان به خاک کشور شدند و درس ايثار، مقاومت و ايستادگي را به همه رزمندگان اسلام نشان دادند.

فرماندار شهرستان کوهرنگ، افزود: شهيد حسين فهميده با شهادت خود در راه حفظ انقلاب اسلامي تبديل به ستاره درخشاني شد تا دانش آموزان و جوانان ما راه خود را پيدا کنند و از مسير انقلاب و نظام منحرف نشوند.

زمان‌پور تصریح کرد: به برکت ايثار و از خود گذشتگي رزمندگان اسلام، دانش آموزان توانسته اند مدارج عالي علمي را سپري کنند و به پيشرفت هاي عظيمي در علوم مختلف دست يابند.

ارسال نظرات