مدیر کل بنیاد شهید وامورایثارگران لرستان:

شهدا محور وحدت هستند

مدیر کل بنیاد شهید وامورایثارگران لرستان گفت : این سرمایه های عظیم الهی ومعنوی را باید حفظ وپر دازش کرده وتحویل نسل آینده بدهیم.
کد خبر: ۸۹۴۳۰۷۵
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ مراد روشنی در یادواره ۶۰ شهید ارتش کوهدشت و رومشکان اظهارداشت: یادواره های شهدا محلی برای یادآوری خاطرات شهدا است.

وی افزود: امروز با بهره گیری از کلام معروف امام خمینی ( ره ) که فرمودند مظهر قدرت ایران شهدا هستند همچنین با بهره گیری ازتاکیدات مقام معظم رهبری درحوزه ایثار و شهادت که می فرمایند کمربسته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم

مدیر کل بنیاد شهید وامورایثارگران لرستان عنوان کرد: موضوع قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران درجغرافیایی گیتی به معنای واقعی کلمه این است که انسان هایی فداکار با طی کردن مراحل دانش و معرفت از جان خود گذشتند.

روشنی با اشاره به این مطلب که نقش ارتش در اداره دفاع مقدس نقشی بی بدیل است ، گفت: جوانان باید از رشادت ها و فداکاری های شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس آگاه شوند همچنین نقاط عزت را باید یادآوری کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: شهدا همه هستی خود را تقدیم کردند شهدا اخلاق مدارترین انسان های کره خاکی بودند این موضوعات را جوانان باید بدانند.

روشنی با اشاره بر این مطلب که شهدا محور وحدت هستند ، گفت: شهدا متعلق به هیچ جناحی نیستند آنها متعلق به اصل اسلام ناب محمدی هستند بنابراین باید چنگ به دامان آنها بزنیم.

روشنی تاکید کرد: این سرمایه های عظیم الهی ومعنوی را باید حفظ وپر دازش کرده وتحویل نسل آینده بدهیم.


انتهای خبر/ز
ارسال نظرات
آخرین اخبار