رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان در جمع خبرنگاران :

ارائه مشاوره های رایگان در تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان از ارائه 600 مشاوره در این شهرستان خبر داد و گفت :این مشاوره‌ها در موضوعات خانوادگی، ازدواج، موادمخدر و آسیب‌های اجتماعی به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۳۰۷۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت‌الاسلام علی شاهیوندی در جمع خبرنگاران از فعالیت تبلیغی، فرهنگی و مذهبی ۷۰ مبلّغ بومی به‌صورت مستمر در مساجد شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: تشکیل کلاس‌های معارف اسلامی، تبیین ارزش‌ها، دستاوردها و مبانی انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم دعا و زیارت، اقامه نماز جماعت، سخنرانی و وعظ و خطابه، برپایی کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم، تفسیر، برگزاری برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و تبلیغی در راستای گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی، پاسخگویی به شبهات، نظارت بر فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مساجد، برگزاری محافل آموزش قرآن‌کریم ازجمله فعالیت‌های روحانیون بومی شهرستان دلفان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان عنوان کرد: امیدواریم با فعالیت خوب و شایسته‌ای که از این مبلّغان شاهد اعتلای روزافزون فرهنگ ناب اسلام در شهرهای نورآباد و هفت‌چشمه و روستاهای تابعه این شهرستان به‌ویژه در بین قشر جوان باشیم.


وی در ادامه از ارائه ۶۰۰ مشاوره در تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان خبر داد و گفت: این مشاوره‌ها در موضوعات خانوادگی، ازدواج، موادمخدر و آسیب‌های اجتماعی به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

شاهیوندی افزود: این مشاوره‌ها به‌صورت رایگان انجام خواهد شد و از مراجعه‌کنندگان هیچ‌گونه وجهی دریافت نخواهد شد.

انتهای خبر/ز
ارسال نظرات
آخرین اخبار