فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان :

رسانه‌ها باید از حرف حق دفاع و در جهت آگاه سازی و تحلیل آن قدم بردارند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت : رسانه‌ها باید از حرف حق دفاع کنند و در جهت آگاه‌سازی و تحلیل آن قدم بردارند و تکلیف خود را با انقلاب و نظام مشخص کنند ؛ اگر انقلابی حرف بزنید و عمل کنند مطمئنا ما از آن ها حمایت خواهیم کرد .
کد خبر: ۸۹۴۳۰۸۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در نشست اعضای شورای قشر بسیج رسانه در پاسخ به سوالات خبرنگاران اظهار داشت : مبنا ما در رابطه با بسیج رسانه سخنان مقام معظم رهبری و امام راحل است و نباید صحبتهای افراد را به نگاه سپاه و بسیج نسبت داد و اگر نظرات افراد با فرمایشات مقام معظم رهبری مطابقت نداشته باشد قابل قبول نیست.

وی گفت : اکنون اولویت ما در کشور بحث اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال است بنابراین رسانه‌ها باید اولویت تحلیل‌ها و تیترهایشان این موضوعات باشد .

ابوحمزه خاطر نشان کرد : همچنین باید در رسانه ها به سخنان ترامپ در سازمان ملل پرداخته شود هرچند که همه این سخنان نشان دهنده ضعف شدید ترامپ و دولت آمریکا در مقابل ملت ماست .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه موضوعات متنوع و متکثری وجود دارد که رسانه می تواند به آن بپردازد ؛عنوان کرد : ما ۹ دی را در پیش داریم؛ یکی از موضوعاتی که ترامپ در سازمان ملل درباره آن صحبت کرد، دفاع از جنبش سبز بود اما هیچ کجا به آن پرداخته نشد، چرا؟! رسانه ها باید تکلیف خود را مشخص کنند .

وی افزود : بعد از ۳۸ سال از عمر انقلاب اسلامی افرادی در استان سرمایه‌گذاری هایی داشته اند حال باید بیایند و بگویند که سرمایه گذاری آن ها در استان آیا قانونی بوده است یا نه و اگر هم افرادی از جریان خاص با استفاده از امکانات بیت المال کارهایی را انجام داده اند باید پاسخگو باشند .

ابوحمزه ادامه داد : من سال ها قبل حدود ۶ سال در این استان خدمت کرده ام اما بعد از گذشت ۸ سال وقتی وارد کرمان شدم در استان کرمان هیچ تغییری ندیدم ؛ در این استان برخی از مسئولین  روحیه نان به نرخ روز خوردن دارند حال باید همه در برابر این موضوعات سکوت کنند و چیزی نگویند ؟

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این که افرادی به من مراجعه می کنند که برای درمان فرزندان و یا ازدواج خود با مشکلاتی روبرو هستند ، تشریح کرد : اما شاهد هستیم در سال افرادی هستند که ده ها میلیارد را به جیب می زنند حال باید پاسخگو باشند .

وی محبت مردم استان کرمان نسبت به خود را سبب شرمندگی دانست و بیان کرد : بنابراین تا زمانی که در این استان در حال فعالیت هستم اگر کسی بخواهد خطوط قرمز را رعایت نکند با آن ها مقابله می‌کنم ؛ چرا باید استان کرمان اولین استان مالیات ده کشور باشد ؟

ابوحمزه اظهار داشت : رسانه‌ها باید از حرف حق دفاع کنند و در جهت آگاه‌سازی و تحلیل آن قدم بردارند و تکلیف خود را با انقلاب و نظام مشخص کنند ؛ اگر انقلابی حرف بزنید و عمل کنند مطمئنا ما از آن ها حمایت خواهیم کرد .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان گفت : تکلیف ماست که در خدمت شما باشیم زیرا طبق فرمایش مقام معظم رهبری همه مسئولین نظام نوکر مردم می باشند و کارگزاران نظام همه خادم مردم هستند و شان ما خدمت است .

ارسال نظرات