خبرهای داغ:
مسؤول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم خبر داد
مسؤول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم از اعزام ۲ هزار نفر دانشجوی پسر قمی به عتبات ویژه اربعین خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۲۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
اعزام 2000 نفر دانشجوي پسر قمي به عتبات
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام سیدمحمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره به اعزام جدید عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم اظهار کرد: با همکاری بسیج دانشجویی استان قم موضوع صدور مجوز خروج از کشور برای دانشجویان از مهر امسال آغاز و حدود ۲ هزار مجوز خروج از کشور با همکاری بخش نظام وظیفه نیروی انتظامی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴۰۰ نفر دانشجو در قالب کاروان بسیج دانشجویی و باقیمانده نیز به صورت آزاد اعزام شدند.

مسؤول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان قم با بیان اینکه ثبت‌نام دوره هجدهم عتبات دانشجویی از آذر و دی ماه امسال آغاز می‌شود گفت: اعزام دانشجویان از ۱۴ بهمن امسال تا پایان اردیبهشت سال ۹۷ صورت می‌گیرد که تلاش می‌شود ظرفیت بیشتری برای دانشجویان مهیا شود تا از ظرفیت کاروان‌های دانشجویی و تسهیلات برای این سفر استفاده کنند.

وی عنوان کرد: روز گذشته نخستین کاروان دانشجویان حدود ۴۰۰ نفر با بسیج دانشجویی اعزام شدند و سفر این دانشجویان تا دو روز پس از اربعین ادامه دارد.

طاهری یادآور شد: کاروان خاصی برای دختران در اربعین در نظر گرفته نشده، ولی در کاروان هجدهم سعی می‌شود ظرفیت دختران افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به برنامه‌های دانشجویان در طول مدت اعزام گفت: دانشجویان در چند موکب توقف دارند و بسته‌های فرهنگی به آن‌ها اهدا می‌شود؛ پیش از سفر نیز جلسه توجیهی از سوی بسیج دانشجویی در زمینه اطلاعات ضروری سفر برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها