سید ساجد یعقوبی
بیانیه اقشار مختلف بسیج بمناسبت سالروز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار از سوی روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل صادر شد.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۲۵
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹

بیانیه روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس (ع)
بسم الله الرحمن الرحیم
ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه


سیزدهم آبان هر سال یادآور برگ زرینی از تاریخ سراسر حماسه و افتخار انقلاب اسلامی ونمایش دهنده یکی از مهمترین شاخص های هویتی ملت مسلمان ایران یعنی ظلم ستیزی وعدالت خواهی است.

مردم مسلمان وعاشورایی ایران اسلامی در حوادث تاریخ ساز سیزدهم آبان بخصوص تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ثابت کرد که پایداری و استقامت در برابر زیاده خواهی ، یاوه گویی و هوس رانی های استکبار در هر سطح و اندازه ای با توکل و اعتماد به تحقق وعده های راستین پروردگار عالم به پیروزی نهایی جبهه مستضعفین خواهد انجامید.

ولایت پذیری و اطاعت از فرامین داهیانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بی شک از رموز اساسی خلق این حماسه است.
در هر حال تاٌمل به واقعیت های ناگوار منطقه به خصوص ماجرای ننگین منا،فتنه داعش وتکفیری ها در سوریه،عراق،لبنان و تجاوز وحشیانه آل سعود در یمن نشانه از مثلث شوم آمریکایی،صهیونستی و آل سعود دارد که درحمایت از دیکتاتورهای قرون وسطایی اقدام به نسل کشی مسلمانان می نمایند.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی ، اصلی ترین عامل باز دارنده توطئه ها ، ماٌیوس شدن دشمنان از تسلیم شدن ملت ایران دانسته ، همانگونه که حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در آن روز سرنوشت ساز بشریت ، در مواجهه با استکبار و استبداد زمانه فریاد برآورد «هیهات من الذله».

البته صاحب نظران سیاسی عالم وافکار عمومی ملت ها، به وضوح تشخیص می دهند که عامل این خصومت تمام نشدنی ماهیت وهویت جمهوری اسلامی ایران است که پیام عظیم آزادی واستقلال وعدالت خواهی واستکبار ستیزی را به تمامی ملت های آزاده دنیا مخابره می نماید.

آری، امروز رویکرد فریبکارانه و نیت خصمانه دولت آمریکا و لابی صهیونیسم بین الملل ، در قضیه مذاکرات هسته ای آشکار است. دوگانگی و نقض عهدها حتی بعد از پایان مذاکرات بر کسی پوشیده نیست و با وجود ضعف های ساختاری در تفاهم برجام مراقبت دقیق و لحظه به لحظه تمامی مسئولان ضروری می باشد.

امروز قاطبه بسیجیان استان همراه و هم صدا با آحاد مردم دارالارشاد حسینی اردبیل دوشادوش دانشجویان ودانش آموزان همانند سالهای گذشته به پیروی از راه و سیره امام (ره) و تبعیت از ولایت فقیه مان برخود واجب می دانیم ضمن دعوت از تمام اقشار ومردم ایثارگر و شهید پرور در روز 13 آبان با بینش و بصیرت حضور گسترده داشته و با فریادمان ضمن محکوم نمودن اقدامات ننگین و ضد بشری و مداخله جویانه سران استکبار و عیادیش در داخل و خارج با هوشیاری تمام مراقب هرگونه نفوذ موذیانه استکبار بخصوص به بهانه تفاهم برجام در همه عرصه های اقتصادی، فرهنگی ، اجتماعی وسیاسی خواهیم بود .

ان شاء الله
روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل

ارسال نظرات