رئیس ستاد نماز جمعه شهریار:

راهپیمایی و تجمع ضد استکباری۱۳آبان،شنبه در شهریار برگزار می شود

رئیس ستاد نماز جمعه شهریار،از راهپیمایی و تجمع ضد استکباری۱۳آبان در مصلی شهریار خبر داد و‌گفت:این رهپیمایی از مقابل مصلای نماز جمعه شهریار شروع ودر میدان شهدای گمنام تجمع خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۲۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶

بهزاد رسولی،رئیس ستاد نماز جمعه شهریار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،با تأکید بر اینکه ۱۳آبان، باید همیشه در فکر دانش آموزان وجوانان انقلابی زنده نگه داشته شود اظهار داشت:سیزده آبان امسال باید در واکنش به یاوه گویی های اخیر رئیس جمهوری آمریکا در قبال ایران، پرشوتر از سنوات گذشته برگزار شود.

وی بابیان اینکه مراسم روز۱۳آبان در شهریار،با حضور سایر اقشار،دانش آموزان ،دانشجویان،روحانیت معزز و مسئولین این شهرستان برگزار میشود،تصریح کرد:سخنران این مراسم سرهنگ حیدری نیا،جانشین سپاه سید الشهدا(ع)استان تهران است.

رئیس ستاد نماز جمعه شهریار در ادامه این گفتگو،با اشاره به اینکه راهپیمایی و تجمع ضد استکباری۱۳آبان در مصلی شهریار برگزار میشودگفت:این رهپیمایی از مقابل مصلای نماز جمعه شهریار،ساعت۹:۳۰دقیقه صبح شروع و در میدان شهدای گمنام تجمع خواهند کرد.

رسولی در خاتمه،ضمن دعوت اقشار مختلف جامعه در این راهپیمایی،تاکید کرد:۱۳آبان نماد مبارزه با نظام سلطه است و ملت ایران در هر حزب و تفکری، باید در این تجمع حضوربهم رسانند و انزجار و خشم خود را نسبت به جنایتها و‌خیانت های آمریکا در قبال مسلمانان و‌مظلومین جهان اعلام کنند.

انتهای پیام//

ارسال نظرات