خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:

انسجام ملی و انقلابی در 13 آبان/ هجمه علیه سپاه تداعی پنجه های غضب استکبار

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: 13 آبان شاهد وحدت، انسجام ملی و انقلابی همه اقشار مردم با همه سلیقه ها هستیم که مشت محکمی به یاوه گویی های ترامپ و استکبار جهانی خواهند زد.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۴۵
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ضمن تبریک 13آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی اظهارداشت:  خوی استکبار جهانی به گونه ای است که فقط به دنبال منافع خودش است و هیچ گاه از آن عقب نشینی نمی کند.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب بارها هشدار دادند که آمریکاییان قابل اعتماد نیستند عنوان کرد: هرگز ممکن نیست که با مذاکره با آمریکا مشکلات ما حل شود چون مذاکره در عرف سیاسی یعنی معامله و میش با گرگ چطور می خواهد معامله کند.

نوفرستی تصریح کرد: گاهی گول می خوریم و مسائلی چون برجام اتفاق می افتد. سرسپردگان غرب در پشت صحنه ها با تفکر کهنه و مردود غرب دوستی که در اذهان دارند برای انجام مذاکره بر مجلس و دولت فشار آوردند.

وی با اشاره به نقض برجام توسط آمریکایی ها افزود: امروز به ملت، دلسوزان نظام و خواص اثبات شد که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و باید به توانمندی داخلی و قدرت الهی تکیه کنیم.

 نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) ابراز داشت: باید فرصت را برای جوانان با اعمال اقتصادمقاومتی و زیرساخت ها مهیا و مشکلات را خودمان حل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تکیه برغرب اشتباه بزرگی است و می بینیم که  برجام نه تنها مشکلی از ما را حل نکرد بلکه هر روز آمریکاییان مشکلات و تحریم های بیشتری بر علیه ما اعمال می کنند.

نوفرستی با اشاره به هدف قرار دادن مولفه های اقتدار نظام اسلامی توسط استکبار جهانی افزود: هر کشوری برای ثبات امنیت خودش باید اقداماتی انجام دهد و ما نیز خط قرمزهایی داریم که رهبر انقلاب بیان و تاکید فرمودند. برنامه های دفاعی و موشکی خط قرمز نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه اجازه نمی دهیم استکبار جهانی هر روز بخواهد از وابستگی و دلبستگی برخی افراد بر علیه ملت ایران سوء استفاده کند گفت: به عنوان یک طلبه و فردی که در مجموعه سپاه توفیق خدمت دارم از مردم شریف و دلسوزان نظام درخواست دارم که به فرمایشات رهبر انقلاب لبیک بگویند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تحریم های جدید آمریکا بر علیه سپاه پاسداران اظهار کرد: اکنون استکبارجهانی با هجمه برعلیه سپاه و نهادهای انقلابی که  از آنها سیلی خورده وارد میدان شده است.

  وی یادآور شد: همه سلیقه های سیاسی وقتی واقف شدند استکبار جهانی پنجه های خشم و غضب خود را با هجمه به نهادهای ارزشی و انقلابی نشان میدهد؛ حمایت خودشان را از انقلاب و سپاه پاسداران اعلام کردند.

نوفرستی خاطرنشان کرد:  13 آبان که روز مرگ بر سیاست های آمریکا و اسرائیل است؛ ملت ایران با حضور خودشان این نفرت و انزجار از استکبار جهانی را به خوبی نشان می دهند.

وی با بیان اینکه 13 آبان امسال همزمان با راهپیمایی بزرگ زائرین اربعین حسینی است گفت:  مراسم اربعین انقلابی بالاتر از انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با بیان اینکه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی فریادهای مرگ بر آمریکا و سیاست های غرب علیه اسلام در سراسر ایران طنین انداز می شود تاکید کرد: ما شاهد وحدت، انسجام ملی و انقلابی همه اقشار مردم با همه سلیقه ها هستیم که مشت محکمی به یاوه گویی های ترامپ و استکبار جهانی خواهند زد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار