سید ساجد یعقوبی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هجمه‌های نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان برای از بین بردن ارزش‌های انقلابی و اسلامی بی‌سابقه است.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۴۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱

تهاجم فرهنگی دشمنان برای از بین بردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی بی‌سابقه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز در مسجد سرچشمه گرمی اظهار داشت: والدین سعی کنند دانش‌آموزان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنند و دانش‌آموزان بدانند که فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از ایثار و شهادت طلبگی حضرت امام حسین (ع) است که ما با آن آشنا هستیم.

وی با اشاره به اینکه اگر فرهنگ شهادت را یاد فرزندانمان ندهیم در دوران زندگی خود همه چیز را از دست خواهند داد، تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند آینده جوانان را تضمین کند.

فیاضی با بیان اینکه امنیت امروز جامعه اسلامی ما مدیون زحمات مادرانی است که فرزندانشان همچون شهید فهمیده روبه‌روی استکبار جهانی مقاومت کرده و به شهادت رسیدند، افزود: دشمن به قول خودش می‌خواست کشورگشایی کند و به خود خیلی مغرور بود اما با استقامت افرادی همچون شهید فهمیده موفق نشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه درک مقام شهادت ما فوق عقل و شعور و دانش بشری است و ما باید برای درک مقام شهادت به قرآن پناه ببریم، گفت: مقام شهادت به قدری نزد خداوند با ارزش است که حضرت علی(ع) نیز تشنه و مشتاق شهادت بودند و بارها پیامبر (ص) این نوید را به حضرت علی (ع) داده بودند.

وی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی امانتی است که 220 هزار شهید برای حفظ ارزش‌های آن خون خود را فدا کرده‌اند تا ارزش‌های این حکومت الهی پابرجا بماند و بر ما لازم است یاد و خاطر شهدا را همیشه زنده نگهداریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تهاجم فرهنگی دشمنان را برای از بین بردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی بی‌سابقه دانست و گفت: ما باید با بصیرت مضاعف هجمه‌ها و فتنه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی بکنیم و این امانت شهدا را حفظ بکنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار