سردار نظری:

عزت ما در گرو فعالیت اقتصادی جهادی است/ هر کارگاه تولیدی به منزله یک سنگر در میدان اقتصادی است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان داشت: عزت ما در گرو فعالیت اقتصادی جهادی است و آزادی مردم در گرو موفقیت و تلاش‌های اقتصادی جامعه است.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۴۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری ظهر امروز در نشست خبری در شهرک صنعتی طوس اظهار داشت: نگاه ما در ارتباط با اقتصاد برگرفته از هدایت‌ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: ما حوزه اقتصاد را یک فعالیت عادی نمی‌دانیم بلکه این حوزه یک اهمیت اعتقادی است چرا که عزت ما در گرو فعالیت اقتصادی جهادی است و آزادی مردم در گرو موفقیت و تلاش‌های اقتصادی جامعه است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ابراز داشت: نگاه ما به فعالان اقتصادی نگاه مبارزه با مشکلات و جهاد در این میدان است و باید فعالان اقتصادی مسیر شهدا را دنبال کنند.

نظری با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال و تولید توسط یک کارگر برای ما اهمیت بسیاری دارد، افزود: یک کارگاه کوچکی که ایجاد می‌کنیم حکم یک سنگر را دارد و نباید دچار مشکل شود بلکه باید این سنگر‌ها حفظ و توسعه پیدا کند

وی تاکید کرد: ما باید در امر تولید از نگاه صرفا اقتصادی خارج شویم داشته باشیم و به این حوزه نگاه اعتقادی داشته باشیم چرا که چنین دیدگاهی بسیار از مشکلات و موانع را حل خواهد کرد. ما در هشت سال جنگ تحمیلی امکاناتی نداشتیم، ولی با خلوص و اعتقاد راسخ رزمندگان خرمشهر را ازاد کردیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) وجود کارگر و اشتغال او را در جامعه را مایه خیر دانست و گفت: ما آمادگی برای حمایت از کارگر و صنعتگر را داریم. سپاه بضاعت اداری و مالی خاصی ندارد، اما متصل به مردم هستیم و هر جا نیاز باشد آماده‌ایم تا واسطه خیر شویم.

وی عنوان داشت: آنچه در میدان نبرد تعیین کننده پیروزی و یا شکست است شجاعت و ترس است. فضای اقتصادی فضای جنگی است و باید تولیدکننده جرات و شجاعت داشته باشد.

نظری بیان داشت: یکی از مواردی که می‌تواند حوزه اقتصادی را مدیریت کند مراکز مالی از جمله بانک‌هاست که باید از حوزه اختیارات خود استفاده کنند.

وی در پایان تاکید کرد: در حوزه اقتصادی باید تجربه را با علم مخلوط کنیم و نمی‌توانیم متکی بر مسائل تئوریک حرکت کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار