مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان گفت: باند حرفه‌ای شکارچیان غیر مجاز در شهرستان سلسله دستگیر شد.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۵۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مهرداد فتحی بیرانوند در جمع خبرنگاران از دستگیری یک باند حرفه‌ای شکارچی غیرمجاز در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت : تیم یگان حفاظت محیط‌زیست استان به فرماندهی مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان این باند را در منطقه شکار و صید ممنوع گرین الشتر دستگیر کردند.

وی افزود: مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست در پی گشت و کنترل در منطقه شکار و صید ممنوع گرین الشتر متوجه حضور این شکارچیان شدند که با بیتوته شبانه توانستند پس از یک تعقیب و گریز هفت‌ساعته این باند حرفه‌ای را دستگیر کنند.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان به حضور فرماندار شهرستان سلسله و محیط بانان یگان حفاظت در این عملیات اشاره کرد و گفت: پس از دستگیری این شکارچیان از آنان سه قبضه اسلحه غیرمجاز، 100 عدد فشنگ و دو دستگاه دوربین شکاری کشف و ضبط شد.

وی بابیان اینکه پرونده این شکارچیان غیرمجاز به مراجع قضایی مربوطه تحویل داده‌شده است، تصریح کرد: مسئولان محیط‌زیست لرستان با همراهی مسئولان استانی، شهرستانی و کارشناسان، مناطق تحت مدیریت و زیست‌گاه‌های استان را مورد پایش قرار می‌دهد و از نزدیک با وضعیت و مشکلات محیط بانان آشنا و تلاش خود لازم را برای افزایش ضریب حفاظتی مناطق به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات