مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان در نشست با خبرنگاران :

فاز اضطراری تصفیه خانه ازنا دهه فجر افتتاح می شود

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت :با توجه به برنامه زمانبدی صورت گرفته فاز اضطراری این تصفیه خانه در دهه فجر سالجاری افتتاح خواهد شد و آب شرب سالم و بهداشتی در اختیار مردم ازنا قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۵۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ رضا میرزایی درنشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به وضعیت پروژه تصفیه خانه آب شهرستان ازنا اظهار داشت: عملیات اجرایی این تصفیه خانه در سال ۹۰ و به کارفرمایی شرکت آب منطقه ای با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی ازنا آغاز شد.

وی افزود: تصفیه خانه از پروژه های مهم و حیاتی ازنا محسوب می شود و در حال حاضر این پروژه با کیفیت بسیار مناسبی در حال اجرا است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان عنوان کرد: با توجه به برنامه زمانبدی صورت گرفته فاز اضطراری این تصفیه خانه در دهه فجر سالجاری افتتاح خواهد شد و آب شرب سالم و بهداشتی در اختیار مردم ازنا قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در صورت تامین اعتبارات لازم کل مجموعه تصفیه خانه آب شهر ازنا تا اوایل تابستان سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.

میرزایی گفت: بر اساس برآورد صورت گرفته از سوی مشاور پروژه این تصفیه خانه برای تکمیل نیازمند ۱۸ میلیارد تومان اعتبار است و متاسفانه طی سال های گذشته ردیف اعتباری پروژه بسته شده بود که با پیگیری های صورت گرفته و جلسات با شرکت آب و فاضلاب کشور مقرر شد که اعتبار مورد نیاز این پروژه از محل اعتبارات شهرهای دارای تنش آبی تامین شود.

انتهای خبر/ز
ارسال نظرات