فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

ملت ایران در مقابل توطئه‌های استکبار با تمام توان ایستادگی می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی سرکرده اصلی استکبار جهانی را آمریکا می‌داند و در مقابل تمام توطئه‌های آنها با تمام توان و قدرت ایستادگی می‌کند.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۶۵
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴

ملت ایران در مقابل توطئه‌های استکبار با تمام توان و قدرت ایستادگی می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در جمع اعضای پایگاه های بسیج و رو حانیون شهرستان نهاوند اظهار داشت:  دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پیروزی جبهه حق علیه باطل (پیروزی انقلاب) توطئه های بسیاری علیه ملت ایران چیدند اما به یاری خداوند متعال و با هدایت و رهبری رهبر فرزانه انقلاب و به پشتوانه حضور مردم انقلابی ایران در همه صحنه‌ها با شکست روبرو شدند.

وی افزود: ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی سرکرده اصلی استکبار جهانی را آمریکا می‌داند و در مقابل تمام توطئه‌های آنها با تمام توان و قدرت ایستادگی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: ۱۳ آبان ماه با نام روز ملی مبارزه استکبار جهانی نامگذاری شده که اعلام انزجار ملت ایران اسلامی از سیاست های استکبار جهانی است.

وی با اشاره به ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۴۳ که امام خمینی (ره) به سبب مبارزه با طاغوت به ترکیه تبعید شد و اعتراض به قانون کاپیتولاسیون و شهادت جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام(ره) ادامه داد: همچنین در ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۸ دانشجویان پیرو خط امام(ره) سفارت آمریکا در تهران را که محلی برای جاسوسی دشمنان بود را تسخیر کردند که از آن به انقلاب دوم ایران اسلامی یاد شد.

کریمی اضافه کرد: این‌ موارد وقایع بسیار مهم این روز تاریخی است که همه آنها نشان دهنده این است که آمریکا دشمن اصلی نظام و ملت غیور و مسلمان ایران است که به عنوان سرکرده استکبار جهانی و دشمنان انقلاب با اصل این انقلاب مشکل دارد.

وی دلیل عصبانیت مقامات آمریکایی را شکست‌های پی در پی آمریکایی‌ها از ملت غیور و انقلابی ایران دانست و گفت: امروزه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی‌های بسیاری کرده است از جنگ سخت و نرم، ماهواره گرفته تا مواد مخدر و... در حال توطئه علیه ملت و کشور ما است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: باید مراقب نقشه‌های دشمنان باشیم و با تکیه بر توان جوانان این مرز و بوم و پیروی از منویات مقام معظم رهبری راه پیروزی و عزت انقلاب اسلامی را ادامه دهیم.

وی گفت: ملت غیور و همیشه در صحنه نهاوند همچون سال‌های گذشته بار دیگر در ۱۳ آبان ماه امسال با راهپیمایی و شعارهای حماسی و انقلابی خود از آمریکا و سیاست های آن و دیگر دشمنان انقلاب اعلام انزجار خواهند کرد و با آرمان‌های امام(ره) و شهدا میثاقی دوباره خواهند بست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات