مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: استکبار جهانی رؤیای تسلط بر ما را به گور خواهد برد.
کد خبر: ۸۹۴۳۱۹۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی باشکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: 13 آباد نماد استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران اسلامی و الگوگیری دانش آموزان و جوانان این مرز و بوم از نهضت عاشورا و قیام عزتمندانه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام است.

حجت الاسلام کریم سرافراز با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) افزود: ما شعار مرگ بر آمریکا را در عمل جوانان پرشور و قهرمان و مسلمان در تسخیر لانه فساد و جاسوسی آمریکا تماشا کرده‌ایم.

وی، اوّلین مضمون سیزده آبان را به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) رویارویى رژیم آمریکا با نهضت اسلامى و بیدارى اسلامى دانست و ادامه داد: با اتحاد و انسجام ارکان نظام و آحاد ملت و دولت، عبور از همه توطئه ها، تحریم ها و فشارهای قدرتهای استکباری آسان می شود و دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی رؤیای تسلط بر این سرزمین را با خود به گور خواهند برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی بارها و بارها به جهانیان نشان داده اند که هیمنه آمریکا پوشالی است و سیزده آبان که روز مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به ویژه استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران است، مصداق بارز سُست بودن بنیان خانه عکنبوت می باشد.

حجت الاسلام سرافراز؛ شکست آمریکا و مزدوران منطقه ای قدرت های استکباری در جنگ های نیابتی را از دیگر نشانه های افول نظام سلطه در جهان دانست و گفت: به برکت روحیه ایستادگی و مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت، امروز شاهد برچیده شدن بساط داعش و تکفیر و سلفی گری در منطقه هستیم و به حول و قوه الهی زمینه های ظهور موعود اُمَم و ایجاد تمدن جهانی اسلام در حال فراهم شدن است.

وی، حضور میلیونها زائر عاشق و دلباخته در مراسم پیاده روی حماسی اربعین حسینی را از دیگر نشان های نفوذ قدرت نرم اسلام در عرصه بین الملل دانست و گفت: جاماندگان از قافله اربعین با حضور در تظاهرات ضداستکباری و اجتماعات عاشورایی 13آبان نشان خواهند داد که قیام مستضعفان علیه مستکبران آغاز شده و زمان نابودی و زوال کاخ های ظلم و ستم فرارسیده است.

گفتنی است: مراسم حماسی استکبارستیزی امسال در روز شنبه 13 آبان، ساعت 9:30 صبح در 42 نقطه استان چهارمحال و بختیاری و در شهرکرد به ‌صورت تظاهرات و تجمع در میدان 12 محرم به سمت میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه (سلام الله علیها) با سخنرانی دکتر مهدی چمران و اجرای زنده سرود حماسی و انقلابی با حضور خواننده نسل جوان، میلاد هارونی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات