فرمانده سپاه ناحیه خاتم از مردم ولایت مدار شهرستان خااتم دعوت کرد در 13 آبان ماه هم صدا با امت ایران اسلامی فریاد مرگ بر استکبار و دوری از دشمنان اسلام و انقلاب را طنین انداز سازند .
کد خبر: ۸۹۴۳۱۹۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده سپاه ناحیه خاتم در پیامی از امت حزب الله و همیشه در صحنه شهرستان خاتم جهت حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه دعوت به عمل آورد .
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در این پیام آورده است :
امسال 13 ابان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مصادف است با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ، محرمی که عاشورای ان نماد آزادگی و ظلم ستیزی و مبارزه با است . به مصداق کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا ملت ایران در آن دوران با تاسی از مکتب عاشورا و فرهنگ حسینی به مبارزه با طاغوتیان برخواستند و 13 آبان ماه را یک نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی مردم ایران ساختند و در سال 58 هیز با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویالن پیرو خط امام حماسه ای دیگر خلق شد که امام خمینی (ره ) از ان به انقلاب دوم یاد کردند .
امروز و در این برهه از زمان و در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار شهرستان خاتم همگام با ملت شریف ایران اسلامی با تاسی از مکتب عاشورا با حضور دشمن شکن خود در صحنه یکبار دیگر خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی زیر دستش فریاد خواهند زد .
ارسال نظرات