بیانیه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در آستانه یوم الله 13 آبان ماه:
یوم الله 13 آبان ماه یادمان سه روی داد بزرگ مهم تاریخی است که هر کدام به نوبه خود نقشی مهم در تحقق انقلاب اسلامی داشته اند.
کد خبر: ۸۹۴۳۲۲۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در آستانه یوم الله 13 آبان ماه آمده است:

بسمه تعالی

یوم الله 13 آبان ماه یادمان سه روی داد بزرگ مهم تاریخی است که هر کدام به نوبه خود نقشی مهم در تحقق انقلاب اسلامی داشته اند.

سالروز تبعید حضرت امام (ره) از ایران به ترکیه در سال 1343، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 همه و همه نشان از مرارت ها و سختی های زیادی است که در راه به ثمر رسیدن این انقلاب تحمیل شده است.

استبداد بین المللی از همان لحظات پیدایش شعله های کوچک انقلاب با همه ی وجود به مقابله با انقلاب کمر بست و بعدها پس از پیروزی انقلاب نیز از این مقابله دست بر نداشت و اکنون نیز این رویه را ادامه می دهد.

سردمداران استبداد به خصوص آمریکا در راه ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و از هر حیله و روش و ترفندی در این راه استفاده برده است. جاسوسی از ملت ایران در اوایل انقلاب، حمایت آشکار از صدام جنایتکار در هشت سال جنگ تحمیلی، طراحی کودتاهای نافرجام علیه انقلاب، حمایت و تقویت گروهک ضدانقلاب، تحریم های غیرانسانی دارویی و اقتصادی و... تنها گوشه ای از جنایت این مستکبر خونخوار است.

دیکتاتوری جهانی با ناامیدی از عملیات های نظامی و جنگی به جبهه جنگ رسانه ای و یا به تعبیری جنگ نرم روی آورده و تاکنون از هیچ کوششی دریغ نکرده است و سعی در خشکانیدن ریشه اسلام دارد چرا که اسلام یعنی مبارزه با کفر و باطل.

نسل کنونی انقلاب اسلامی گرچه در سال 61 هجری در زمان مظلومیت امام خویش حضور نداشته و یا در دوران سیاه خفقان شاهنشاهی نبوده و سختی‌های جوانان آن روزگار را تحمل نکرده است اما هیچگاه سختی ها و فداکاری های سرداران و سلحشوران و جوانان آن روزگار را از یاد نخواهد برد.

ما کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در آستانه یوم الله 13 آبان ماه با پایبندی در عهدی که با امام خویش بسته ایم، بار دیگر با پرچمدار انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته) تجدید پیمان میکنیم و عهد می‌کنیم با مجهز کردن خودمان با سلاح معنویت و بصیرت و با شناسایی حربه های دشمن در تمام عرصه ها در سطوح مختلف اجتماعی و فرهنگی وارد شده و در هر زمان تهدیدی در صحنه های سیاسی، اقتصادی صورت گرفت تا پای جان در رکاب آن امام و در راه اسلام و انقلاب اسلامی خواهیم ایستاد و همچنین در عرصه سازندگی به آباد کردن باغ انقلاب خواهیم پرداخت.

مدیرکل و کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان

 

اسکی باز نابینای زنجانی به کمپ آلمان اعزام می شود

 

 

رئیس انجمن پارا اسکی ایران در پایان مسابقات بین المللی رول اسکی از اعزام چهار نماینده ایران به کمپ آلمان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان و به نقل ازسایت کمیته ملی پارالمپیک عیسی ساوه شمشکی رئیس انجمن پارا اسکی ایران درباره مسابقات بین المللی رول اسکی گفت: فدراسیون اسکی نخستین دوره مسابقات بین المللی رول اسکی را در روزهای هفتم و هشتم آبان ماه و تحت نظر نماینده فدراسیون جهانی اسکی برگزار کرد. سه ورزشکار ما هم که می خواهند در ماده کراس کانتری اسکی صحرانوردی تمرین کنند در این مسابقات شرکت کردند.

 

وی افزود: ابوالفضل خطیبی، مهدی حسین زاده و الهه قلی فلاح در این مسابقات شرکت کردند که ابوالفضل خطیبی عنوان قهرمانی را کسب کرد. مهدی حسین زاده و الهه قلی فلاح هم در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. در مجموع مسابقات هم خطیبی در میان بیست ورزشکار شرکت کننده هشتم شد و قلی فلاح هم در جایگاه پنجم قرار گرفت.

 

رئیس فدراسیون پارا اسکی ایران گفت:قصد داریم ابوالفضل خطیبی، مهدی حسین زاده، حسن میرزاحسینی و الهه قلی فلاح، چهار ورزشکار، دو مربی و یک داور را به کمپ آلمان اعزام کنیم. ورزشکاران از ۲۰ تا ۲۸ دی ماه در این کمپ شرکت می کنند.

 

 

ارسال نظرات