رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

باید شعار"مرگ بر آمریکا" و"مرگ بر اسرائیل" در روز ۱۳ آبان ماه طنین‌انداز شود

باید شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در روز ۱۳ آبان ماه طنین‌انداز شود و «هیات من الذله» به یاد سرور و سالار شهیدان مدیحه‌سرایی شود.
کد خبر: ۸۹۴۳۲۲۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: ۱۳ آبان به نام روز ملی مباره با استکبار جهانی نامگذاری شده است.
سید سعید حسینی افزود: ۱۳ آبان در تاریخ معاصر کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است و این روز یادآور سه اتفاق ویژه در تاریخ کشورمان است که آمریکا و دشمنان انقلاب به عنوان سردمداران استکبار جهانی نقش بسیار مهمی را در این حوادث ایفا کردند و حاوی درس‌های زیادی برای ملت ایران است.
وی اظهار داشت: ۱۳ آبان روزی است که باید بسترهای لازم را برای حضور مردم فراهم کنیم تا اعلام انزجار از استکبار جهانی تداوم داشته باشد و در جهت برگزاری باشکوه‌تر مراسم ۱۳ آبان چند کمیته در ستاد این مراسم تشکیل شده که با برگزاری جلسات متعدد، گزارش‌ برنامه‌های کمیته‌ها را به ستاد ارائه خواهند داد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: ۱۳ آبان یک نماد است که دارای عقبه زیادی است و هدف آن مبارزه با استکبار جهانی است و موجب می‌شود تا ملت از استکبار دوری کرده و از وابستگی به دولت‌های بیگانه اعلام انزجار کنند.
وی افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان نقش بسیار مهمی در تحولات ۱۳ آبان داشتند که لازم است بسترسازی لازم جهت حضور حداکثری این دو قشر مهم و آینده‌ساز کشورمان در راهپیمایی ۱۳ آبان انجام گیرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امروز باید شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در روز ۱۳ آبان ماه طنین‌انداز شود و «هیات من الذله» به یاد سرور و سالار شهیدان مدیحه‌سرایی شود.
حسینی افزود: روز ۱۳ آبان ماه مختص نوجوانان و جوانان نیست و تمام اقشار مختلف باید در این روز شرکت کرده و حضور پررنگی داشته باشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان استکبارستیزی را ویژگی راهپیمایی ۱۳ آبان عنوان کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در راستای استکبارستیزی و نشان دادن چهره واقعی استکبار به جهانیان تلاش کرده و در راستای تداوم این مهم باید تمام اقشار مختلف جامعه با حضورشان خشم خود را نسبت به استکبار نشان دهند.

ارسال نظرات