رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده :
۱۳ آبان یک روز تاریخی برای کشور است، از همین رو وظیفه است که همگان در مراسم حضوری باشکوه و چشمگیر داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۴۳۲۳۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده گفت: امسال نیز مطابق سنوات گذشته راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان با حضور پرشور مردم شهرستان خدابنده همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علی اکبر بیگدلو با بیان اینکه استکبار ستیزی یکی از ویژگی های مهم راهپیمایی ۱۳آبان است، افزود: ۱۳ آبان روز بسیار مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که یاد آور رشادت ها و جانباختگی دانشجویان و دانش آموزانی است که با پیروی از ولایت، استکبار و قدرت پوشالی آن را در هم شکستند.

وی با تاکید برضرورت انتقال فرهنگ استکبار ستیزی به نوجوانان و جوانان کشور، اظهار داشت: ملت ما به دنبال جنگ نبوده ونیست اما اگر جنگ به ما تحمیل شود جان خود را فدا خواهیم کرد و می بایست این را به نسل جوان منتقل کنیم که آمریکا دشمن دیرینه ما بوده وخواهد بود و این نهایت خوش باوری است که آمریکا با مسلمان وشعیان بویژه ایرانیان دوست خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خدابنده تصریح کرد: نسل جوان ما باید بدانند که ماباید استقلال خود را حفظ کنیم زیرا اگر ما استقلال داشته باشیم میتوانیم حرف خود را بیان کنیم.

این مسئول روز ۱۳آبان را تندیس وحدت برشمرد و افزود: روز ۱۳آبان روز وحدت بین دانش آموز، پاسدار، وکیل، کارمند…وروز وحدت میان تمام احاد مردم است که می بایست طبق تاکید و امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری این اتحاد ویکپارچگی در این روز حفظ شود.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری و شرکت همه دستگاه‌های شهرستان در راهپیمایی ۱۳ آبان خاطرنشان کرد:راهپیمائی امسال باید باشکوه تر از هر سال با حضور قشرهای مختلف مردم ، مسئولین، دانشجویان و دانش آموزان، فرهنگیان، ورزشکاران، طلاب و روحانیون برگزار شود که ضرورت دارد همه تدابیر لازم در این خصوص از سوی دستگاه های متولی صورت گرفته است.

حجت الاسلام بیگدلو با بیان اینکه ۱۳آبان نشانگر همیشگی بودن مبارزه با استکبار است، تصریح کرد: امسال باتوجه به اتفاقات خاصی که در دنیا رخ داده بویژه یاوه گویی های اخیررئیس جمهورآمریکا برگزاری ۱۳آبان ازاهمیت خاصی برخوردار ست که باید تمام تلاش خودرا در جهت برگزاری باشکوه این روز بکارگیریم.

وی با بیان اینکه در شهر قیدار نیز مسیر راهپیمایی از میدان شهدا تا مزار شهدا از ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود و سخنران این مراسم حجت الاسلام متین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان است گفت: امسال مسیر راهپیمایی در سجاس از ساعت ۱۰ صبح از مقابل  میدان امام حسین(ع) تا مصلی، در شهر گرماب نیز مراسم راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح از مقابل پارک معلم تا میدان امام حسین برگزار می‌شود.

وی در ادامه مسیر راهپیمایی را در شهر زرین‌رود میدان توحید تا مصلی و زمان آن را از ساعت ۱۰ صبح اعلام کرد و گفت: مسیر راهپیمایی در شهر سهرورد از میدان امام خمینی (ره) تا میدان شهدا از ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

این مسئول در پایان با دعوت از مردم ولایت مدار شهرستان خدابنده برای حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان اضافه کرد: این روز یک روز تاریخی برای کشور است، از همین رو وظیفه است که همگان در مراسم حضوری باشکوه و چشمگیر داشته باشند.

ارسال نظرات