خبرهای داغ:
در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی

گردهمایی حلقه های صالحین بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در میعادگاه نمازجمعه + تصاویر

در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، همایش میقات صالحین حلقه های صالحین حوزه های بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر در میعادگاه نمازجمعه شاهرود حسینیه اعظم مدرسه قلعه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۳۲۷۶
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و در آستانه یوم الله ۱۳ آبان، حلقه‌های صالحین حوزه‌های مقاومت بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر در مصلی نمازجمعه شاهرود میقات صالحین دانش آموزی را برگزار نمودند.
در این همایش که حلقه‌های صالحین واحد‌های مقاومت امیدان، پویندگان و پیشگامان مدارس حضور داشتند، با برپایی حلقه صالحین پیرامون موضوعات شاخص‌های دانش آموز انقلابی و مدرسه انقلابی، راهکار‌های برگزاری نمازجماعت اول وقت در مدارس و چرا مرگ بر آمریکا و مبارزه با استکبارستیزی به بحث و تبادل نظر در حلقه‌ها پرداختند.
محمد جلیلی فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در این همایش با اشاره به اهداف برگزاری گفت: در گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و نشان دادن اقتدار دانش آموزان بسیجی این همایش برگزار شد و تلاش شد شرکت کنندگان در این همایش با ارائه محور‌های برگزاری این حلقه‌ها بتوانیم در جهت هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های بسیج در مدارس با کمک گرفتن از خود دانش آموزان بسیجی فعال‌تر عمل نماییم.
در این همایش دانش آموزان شرکت کننده در همایش با امضا طوماری سخنان رئیس جمهور بی ادب و مستکبر آمریکا را در توهین به ملت ایران و تهدید سپاه و به کاربردن نام نامعتبر برای خلیج همیشه را محکوم و بر حمایت و پشتیبانی از انقلاب اسلامی و ولایت و حمایت از نهاد‌های انقلابی تاکید کردند و بر استکبارستیزی و ظلم ستیزی و حمایت از محرومین و مستضعفین جهان تا تحقق تمدن بزرگ جهانی مهدوی تاکید کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار