به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی

سخنرانی فرمانده واحد پیشگام امام خمینی(ره) پیش از خطبه های نمازجمعه شاهرود+ تصاویر

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، فرمانده واحد پیشگام امام خمینی(ره) حوزه بسیج دانش آموزی ایمان، پیش از خطبه های نمازجمعه شاهرود به سخنرانی پرداخت.
کد خبر: ۸۹۴۳۲۷۸
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، احسان عجم نوروزی فرمانده واحد پیشگام امام خمینی (ره) بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته در حسینیه اعظم مدرسه قلعه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی به ایراد سخن پرداخت.
عجم نوروزی در سخنان خود با محکوم کردن سخنان رئیس جمهور آمریکا بر اعلام حمایت نسل چهارم دانش آموزان بسیجی انقلاب بر پاسداری از این نظام و ارزش‌های والای آن تاکید کرد و خواستار برخورد جدی با یاوه گویی‌های آمریکا توسط مسئولین نظام شد.
فرمانده واحد پیشگام امام خمینی (ره) با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند‌های بالادستی بر تربیت جوان انقلابی و مومن با محکوم کردن سند‌های غربی به خصوص ۲۰۳۰ تاکید کرد: دانش آموزان بصیر و انقلابی بر ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب و اسلام و دفاع مقدس در کتب درسی برای قوام و دوام انقلاب و آشنایی با فرهنگ غنی اسلام و ایران تاکید دارند.
وی با بیان اینکه دانش آموزان انقلابی نسل چهارم همیشه در صحنه حاضر هستند بر تبعیت و پشتیبانی از فرامین مقام معظم رهبری تاکید و بر پاسداری از خون شهدا و تداوم انقلاب اسلامی تا رسیدن به صاحب اصلی آن تصریح کرد.
در نمازجمعه این هفته شاهرود، قاری محمدامین امینی به قرائت قرآن و امید دباغی پور اذان نمازجمعه را قرائت نمودند و اجرای کار انتظامات محل نمازجمعه نیز با دانش آموزان بسیجی واحد‌های پیشگام حوزه ایمان شاهرود بود که با نظام و انظباط اجرا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار