امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: سپاه پرچم پراقتدار مبارزه با تروریسم و داعش را در جهان بلند کرده و در ۱۳ آبان روز اعتراض به همسویی داعش و آمریکا است که با کودک‌کشی و سیاست‌های مستکبرانه و بد عهدی‌های آمریکا مبارزه می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۳۲۷۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: یکی از زمینه‌های تقوا توجه به حق‌الناس است و این در حالی است که این موضوف مخصوصا در مسائل سیاسی و اجتماعی اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: یک کارمند و مسوول از نظر شرعی وقتش توسط بیت‌المال خریداری شده و باید وقت خود را در زمان اداری به مسائلی که حقوق می‌گیرد باید اختصاص یابد و اگر این امر انجام نشود شرعا جایز نیست.

امام جمعه موقت خرم‌آباد، عنوان کرد: اولین مناسبت پیش رو در این هفته مناسبت ۱۳ آبان است، که امام خمینی (ره) در این مناسبت فرمود: ه‌اند که این روز به شکل قانون درآمده است و مبارزه با استکبار جهانی و فرصتی است برای فریاد زدن بر سر شیطان بزرگ و باید اجماع لایه‌های مختلف علیه سیاست‌های ذمریکا اتفاق بی‌افتد.
وی بیان کرد: در روز ۱۳ آبان حقوق ملی ایرانیان را با سیاست‌های مستکبرانه آمریکا و اعتراض به تحریم‌های اخیر و سپاه که مایه عزت و شرف و آبرو برای همه ایرانیان و جهانیان است بیان می‌شود.

وی گفت: سپاه پرچم پراقتدار مبارزه با تروریسم و داعش را در جهان بلند کرده و در ۱۳ آبان روز اعتراض به همسویی داعش و آمریکا است که با کودک‌کشی و سیاست‌های مستکبرانه و بد عهدی‌های آمریکا مبارزه می‌شود.

امام جمعه موقت خرم‌آباد تصریح کرد: رهبر انقلاب نیز معنی واقعی امریکا را دشمن خبیث و اصلی دانسته‌اند و این تعبیر ناشی از تجربه و دیدن واقعیات بیرونی است.

متقی‌نیا تاکید کرد: راه آمدن با آمریکا آن‌ها را گستاخ می‌کند و تا زمانی که زورگویی و بدعهدی آن‌ها وجود دارد باید باید فریاد مرگ بر امریکا در ایران طنین‌انداز شود.


وی تصریح بود: ترویج تولید ملی و خرید جنس داخلی به عنوان فرهنگ عمومی امری ضروری است و افزایش کیفیت محصولات داخلی باید در ابتدا، در طی مسیر و در انتها باید رعایت شود.

وی گفت:: تحقق این امر اصلاح فرهنگ عمومی را می‌طلبد و در کیفیت بخشیدن به تولید داخلی و یادآوری به فرهنگ عمومی توجه به قانون و قانون مداری است.

متقی نیا خاطرنشان کرد: در بین مسوولین که باید فرهنگ مسوولیت را داشته باشند، برخی که می‌گویند اول خودم بعد هوا و بعد خط خودم و در انتها خواسته‌های مردم را انجام می‌دهند به هیچ وجه پذیرفته نیست و ضد فرهنگ عمومی و این در حالی است که این امر ریشه در ارزش‌های ملی و مذهبی ما دارد.

وی افزود: برای چندمین بار اعلام می‌کنیم که همه مسوولین بدانند که خط و مشی سیاسی در مسائل ارزشی و هویت ملی جایگاه ندارد و مسوولین باید به داد مردم برسند و وقت خود را در اختیار آن‌ها بگذارند.

وی گفت: تبارگرایی سیاسی و باندبازی و دور کردن مردم از واقعیت مورد پذیرش نیست و خدا از مسوولینی که به مستضعفین و پابرهنگان ظلم کند نمی‌گذرد.

انتهای پیام/ز
ارسال نظرات