خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان‌شرقی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه، محل استقرار موکب حضرت علی‌اکبر(ع) متعلق به استان با بیان اینکه طی این چند روز بیش از 450 هزار زائر وارد مرز شلمچه شده‌اند، گفت: در این نقطه رزمندگان و سرداران بزرگ اسلام، برای خدمت به زائران تلاش می‌کنند و این نشان‌دهنده میزان اخلاص در حماسه حضرت سیدالشهدا است.
کد خبر: ۸۹۴۳۲۸۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاریبسیج از آذربایجان شرقی،  مجید خدابخش اظهار داشت: خدا را شاکرم از اینکه توفیق یافته‌ام در آذربایجان‌شرقی، استانی پیشگام و شهر تاریخ‌ساز تبریز به‌عنوان خدمتگزار مردم ولایی حضور داشته باشم.

وی افزود: منطقه شلمچه و عملیات کربلا برای رزمندگان لشکر همیشه پیروز و سرافراز عاشورا یک منطقه تاریخی بوده که در عین عشق، شجاعت،شهامت در عین مظلومیت جانانه از خاک پاک میهن اسلامی دفاع کردند به طوری که جانبازان و شهدای بسیاری در این منطقه تقدیم انقلاب کردیم، آنها برای کشورمان افتخار، عزت و امنیت آفریدند.

عبور بیش از 450 هزار زائر از مرز شلمچه/خادمی رزمندگان لشکر عاشورا در شلمچه
خدابخش اضافه کرد: امروز همان رزمندگان با عشق و اخلاصی که در هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، خداوند توفیقی دیگری به آنها عنایت کرده و به‌ عنوان خدمتگزار زائران حضرت اباعبدالله الحسین تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: زائران برای رسیدن به این منطقه که با چندین کیلومتر پس از خرمشهر و پیاده‌روی آغاز می‌شود، از کشورهای مختلف وارد عراق می‌شوند و پس از ساعت‌ها پیاده‌روی و گذشتن از مرز به موکب حضرت علی‌اکبر (ع) می‌رسند و این برای آذربایجان‌شرقی و تبریز افتخار بزرگی است که در خدمت زائران اباعبدالله الحسین باشند.

عبور بیش از 450 هزار زائر از مرز شلمچه/خادمی رزمندگان لشکر عاشورا در شلمچه
خدابخش با بیان اینکه طی این چند روز بیش از 450 هزار نفر زائر وارد مرز شلمچه شده اند، اضافه کرد: در این نقطه رزمندگان و سرداران بزرگ اسلام با اخلاص برای خدمت به زائران تلاش می‌کنند و این نشان‌دهنده این میزان اخلاص در حماسه حضرت سیدالشهدا بوده و اینکه خون پاک و مطهر شهدای کربلا چه اندازه درخشش داشته است

وی خاطرنشان کرد: همه ما چه آنانی که در این نقطه با اخلاص تلاش می‌کنند و چه مسوولان که پشتیبانی می‌کنند خداوند توفیق دهد تا در قیامت از شفاعت سیدالشهدا محروم نشویم.

ارسال نظرات