خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه طرح تک قطبی کردن آمریکا در جهان شکست خورد گفت: 13 آبان سال 43 تبعید امام، 13 آبان 57 شهادت دانش آموزان، 13 آبان 58 تسخیر لانه جاسوسی و شکست آمریکا در خاورمیانه در 13 آبان 96 است.
کد خبر: ۸۹۴۳۲۸۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) امروز پیش از خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته پدافند غیرعامل اظهارداشت: پدافند غیرعامل از مسائل مهم کشور و یک تفکر و فرهنگ است.

وی با بیان اینکه طبق فرامین قرآن کریم بالاترین خلقت بشریت است عنوان داشت: تمام حیات بشر مرتبط با حیات زیستی و پدافند زیستی خیلی مهم است  و نیاز به آموزش و فرهنگ سازی  دارد.

سردار قاسمی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند " اتم استکبار آمریکا است" ابراز داشت: آن چیزی که این روزها خیلی مهم است 13 آبان و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی که وظیفه همه مسلمانان است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) اضافه کرد: ایران به طور مستقیم و غیر مستقیم البته با همکاری هم پیمانان در مقابل آمریکا ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا از دوران ناصرالدین شاه قاجار ابتدا با چهره مذهبی وارد ایران شد و یک کمپانی در ایران تاسیس کرد و در زمان رضا شاه هم حضور فعال داشت اما در زمان محمدرضا شاه حضوری خیلی پر رنگ تر داشت.

سردار قاسمی ادامه داد: آمریکا در قضیه کاپیتولاسیون ، کودتای 28 مرداد و همچنین تاسیس ساواک در ایران نقش آفرینی داشت تا اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و 45 هزار مستشار آمریکایی از ایران خارج شدند.

وی یادآور شد:  سفارت آمریکا در ایران که لانه جاسوسی بود و حضرت امام ماهیت آمریکایی ها را آشکار کرده بودند توسط دانشجویان تسخیر شد.

فرمانده سپاه استان اظهارداشت: زمانی که آمریکایی ها شاه را فراری دادند امام فرمودند که باید آمریکا شاه را برگرداند و نیز طرح آمریکایی ها در مورد تجزیه ایران در بلوچستان و کردستان رسوا شد.

وی ادامه داد: کتاب هایی برگرفته از اسناد جاسوسی آمریکا در ایران همچنین چند کودتا که در زمان انقلاب اتفاق افتاده و همه فاش شدند؛ چاپ شده است. این حداقل کارنامه آمریکا قبل و بعد از انقلاب است.

وی با بیان اینکه طرح تک قطبی کردن آمریکا در جهان شکست خورد گفت: 13 آبان سال 43 تبعید امام، 13 آبان 57 شهادت دانش آموزان، 13 آبان 58 تسخیر لانه جاسوسی و شکست آمریکا در خاورمیانه در 13 آبان 96  است.

سردار قاسمی اظهارداشت: آمریکاییان در 13 آبان 88 آن شکاف عظیمی که در فتنه 88  خواستند بوجود بیاورند با هوشیاری رهبری و مردم در 9 دی همان سال آن فتنه جمع شد و عوامل آن فاش شدند.

وی تاکید کرد: همچنان که در قرآن کریم در مورد وحدت زیاد سفارش شده همه ما باید وحدت خود را حفظ کنیم و به دشمن اجازه ندهیم در کشور ما نفوذ کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها