فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب کبری (س) مهریز با اشاره به استقبال زنان مهریزی برای کمک به جبهه مقاومت اظهار داشت: بانوان مهریزی امنیت و آرامش خود را مدیون مدافعان حرم می‌دانند و برای ارسال اقلام مورد نیاز مدافعان حرم علاقه نشان می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۰۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) مهریز گفت: ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اعلام کرد که برای مدافعان حرم نان برشته و خشک تهیه کرده و ارسال کنیم.
حمیده زارعزاده افزود: نان قوت غالب است و در هر شرایط و موقعیت مکانی می‌توان از آن استفاده کرد؛ بنابراین مدافعان حرم در شرایط سخت می‌توانند از این نان‌ها استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی جمع آوری شد که تحت عنوان اردوی جهادی در یکی از روستا‌ها توسط خواهران پایگاه‌های مختلف این حوزه برای تهیه نان هزینه شد.
زارع زاده عنوان کرد: بخش عمده‌ای از این نان‌ها توسط نانوایی یکی از خواهران فعال و موفق حوزه که در روستای بنادک سادات مستقر است تهیه شده است و ۵۰ نفر درگیر این کار هستند.
وی با اشاره به استقبال زنان مهریزی برای کمک به جبهه مقاومت اظهار داشت: بانوان مهریزی امنیت و آرامش خود را مدیون مدافعان حرم می‌دانند و برای ارسال اقلام مورد نیاز مدافعان حرم علاقه نشان می‌دهند.
ارسال نظرات