امام جمعه مهریز گفت: 13 آبان روز هوشیاری و بیداری ملت ایران و فریاد علیه استکبار است و همه باید در راهپیمایی شرکت و به بدعهدی ها و ظلم و جنایت های آمریکا اعتراض کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۱۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های نمازجمعه مهریز افزود: هویت هر سه رخداد روز 13 آبان همگی گویای مبارزه با استکبار جهانی و عوامل آن است.
وی ادامه داد: جنایت ها و خیانت های آمریکا نسبت به ملت ایران بر کسی پوشیده نیست ، بخصوص حمایت از فتنه گران ، تصویب هزاران دلار برای براندازی نظام ، کودتای 28مرداد ، تبدیل سفارت ایران به لانه جاسوسی و مصادره اموال ایران از نمونه های بارز آن است.
امام جمعه مهریز سایر جنایت ها علیه ایران توسط آمریکا را شامل واقعه طبس ، ساقط کردن هواپیمای ایران در آبهای خلیج فارس ، اعمال تحریم های ظالمانه ، تهاجم فرهنگی و ترور دانشمندان هسته ای ذکر کرد.
محی الدینی در ادامه به فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند که اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهمتر است چون این کار محور همه کارهای دیگر است بنابراین باید اصلاح آن محور تمام برنامه ها قرار گیرد.
امام جمعه مهریز گفت: اصلاح فرهنگ عمومی محور همه کارهاست بنابراین باید مراقب نفوذ دشمن از طریق فرهنگ بود ، لشکر فرهنگی دشمن و لشکر سیاسی دشمن با همه ابزارهایی که برایشان ممکن بوده حمله کرده اند تا اعتقادات دینی و سیاسی ما سست شود.
محی الدینی به پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اولین چشمه های جوشان محبت حسینی در اربعین پدید آمد و اربعین بزرگترین گردهمایی عالم در کربلاست و باید همواره باشکوه برگزار شود.
ارسال نظرات