امام جمعه دلفان :

ایران اسلامی مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا قاطعانه ایستادگی می‌کند

امام جمعه دلفان گفت : مردم باید با قدرت در مقابل زیاده خواهی های آمریکا مقابله کنند ،آمریکا هیچوقت با ایران سر سازش نداشته است.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۱۳
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت‌الاسلام علی اکبر جمیاری درخطبه های نماز جمعه شهرستان دلفان اظهار داشت: تفاوت نظام جمهوری اسلامی با دیگر نظام ها در دو کلمه ،جمهوریت ( مردمی بودن) یعنی اینکه مسئولین از خود مردم هستند همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند : مردم را راضی کنید ، دومین مورد دین و اسلامیت است ،مسئولین ما باید از بهترین ومومن ترین افراد باشند مسئولین هم باید شکرگذار مردم باشند که آنها را تحمل میکنند

وی افزود:رئیس جمهور شش سال وقت خودش را گذاشت که به مردم ثابت کند که این همان آمریکا ست کسی نمی خواست قبول کنه ،ولی اینها زیر برجانی که سند محکم و بین المللی بود زدند.

امام جمعه دلفان عنوان کرد:همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند که مشکل آمریکا با دولت و رهبری نیست ،مشکل آمریکا با مردم هست فرمود دشمن شناس باشید ،امریکا به کسانی هم به او خوش بین هم بود رحم نکرد .

وی خاطرنشان کرد :امروز ایران مقتدر است،امریکا از ایران نوکر و یک وابسته به تمام معنا میخواهد، مدرک اش هم اینکه با توافق هسته ای چکار کرد ،چه تهمت های به مردم این کرد.


جمیاری تاکید کرد: مردم باید با قدرت در مقابل زیاده خواهی های آمریکا مقابله کنند ،آمریکا هیچوقت با ایران سر سازش نداشته است.

وی تصریح کرد:تقدیر و تشکر از استاندار لرستان بعلت حضور در نورآباد ،حضور دربین مردم ولایت مدار وشعید پرور مدرک آن هم که ۲۶۵ شهید به این انقلاب تقدیم کرده اند.


امام جمعه دلفان گفت : بین مسئولان شهرستان اختلافی نیست اگر هم هست اختلاف نظر است ،بین مردم و مسئولین اتفاق نظر هست ، فرماندار شهرستان و مسئولان ادارات تلاش میکنند ، برای رفع مشکلات مردم تلاش میکنند،مردم شهرستان بفکر بومی و غیر بومی نیستند.

وی افزود : یکی از مشکلات این شهرستان معضل بیکاری است مردم دادشان بلند شده ،بعضی از جوانان دنبال کار های خلاف رفته اند،خیلی از جوانان بعلت بیکاری معتاد شده اند.

وی اظهار داشت :این شهرستان معضل خانم های کار را دارد که بحث کشوری است ،بانوان کار معرف است در ایران که مربوط به نورآباد است یکی از معضلات این شهرستان است .

وی خاطر نشان کرد: ستاندار لرستان کمک وتلاش کنید که یک خیر، سرمایه گذار ،جهت سرمایه گذاری و رفع بیکاری این شهرستان اقدام شود ،بحث صنایع تبدیلی هم که باعث رفع بیکاری میشود مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در خصوص بحث چشمه آبگرم ،که اخیرأ شایعه شد که به استان کرمانشاه ملحق شده ،که کذب است ، که میتواند ایجاد اشتغال  برای جوانان این شهرستان کنند.

وی افزود:بمناسبت ۱۳ آبان‌ماه شاهد حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان خواهیم بود که مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب است .

وی تصریح کرد: چرا در شهرستان دلفان و شهر نورآباد موکب نزده اید هیئت های موکب برقرار کنند،در اول ، وسط و آخر شهر موکب بزنند مردم هم کمک کنند، اجتماع عظیم در روز اربعین داشته باشیم.

انتهای خبر/ز
ارسال نظرات