امام جمعه موقت الیگودرز گفت : خوشحالیم که برخی دولت مردان متوجه شدند آمریکا غیر قابل اعتماد است و امیدواریم به این موضوع پایبند باشند.
کد خبر: ۸۹۴۳۳۱۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت الاسلام ترکی در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان اظهار داشت: همانگونه که‌مقام معظم رهبری فرمودند سابقه دیرینه روابط ایران و آمریکا نشان‌ دهنده خصومت و برخورد ارباب رعیتی می باشد بگونیکهدر طول سالیان دراز حتی یک مورد ما سراغ نداریم که معامله ای بین ایران و آمریکا صورت گرفته باشد و نتیجه اش برد برد باشد و همواره منافع آمریکا ترجیح داده شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران می باشد افزود: آمریکا نه با رهبری دشمنی دارد و نه با دولت بلکه آنها دشمن ملت ایران هستند زیرا آنها نوکر می خواهند و ملت ایران هم‌ زیر بار نوکری نمی رود و در مقابل آنها ایستاده اند.
ترکی به حوادث ۱۳ آبان و اهمیت حضور در راهپیمایی این روز اشاره کرد و خواستار حضور گسترده مردم و مسوولین در کنار دانشجویان و دانش آموزان شد.

امام جمعه موقت الیگودرز به برجام اشاره نمود و گفت: خوشحالیم که برخی دولت مردان متوجه شدند آمریکا غیر قابل اعتماد است و امیدواریم به این موضوع پایبند باشند و بی شک تا زمانی که دولت و ملت متحد و پشت سر رهبری باشند آمریکا کاری از پیش نخواد برد.

وی به هفته پدافند غیر عامل هم اشاره نمود و افزود: همه مردم و مسوولین باید به این موضوع توجه نمایند.



انتهای خبر/ز
ارسال نظرات